نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

جزییاتی جدید درمورد بخش داستانی Mass Effect: Andromeda در E3 2016

الکترونیک آرتز، ناشر بازی موردانتظار Mass Effect: Andromeda، لحظاتی پیش اطلاعات جدیدی درمورد این بازیِ اکشن - نقش‌آفرینی منتشر کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بامداد امروز در جریان برگزاری کنفرانس EA Play کمپانی الکترونیک آرتز در E3 2016، تریلر جدید و جذابی از گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد و بسیاری از المان‌های بازی را به نمایش گذاشت. در این تریلر شاهد حضور گونه‌های ناشناخته بسیاری از جمله Asari و Krogan بودیم. بایوور در گذشته درمورد میزان آزادی عمل موجود در این بازی گفته بود:

Mass Effect: Andromeda از تمامی بازی‌های منتشر شده توسط ما، آزادی عمل بیشتری دارد و شامل مجموعه‌ای از بازیگران جدید خواهد بود.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، شخصیت اصلی بازی، میلیون‌‌ها سال به آینده سفر ‌می‌کند و وقتی که بیدار می‌شود، خود را در کهکشان جدیدی به نام Andromeda می‌یابد. یک سفینه به نام «Tempest» هم برای بازی تایید شده است و در تریلر اخیر بازی نیز شاهد آن بودیم.

در تریلر به نمایش درآمده در E3 2016 شاهد حضور یک پروتاگونیست (شخصیت اصلی) زن بودیم که در سفینه از خواب بر‌می‌خیزد؛ حضور یک پروتاگونیست زن در یک تریلر اصلی، برای اولین بار است که در مجموعه Mass Effect اتفاق می‌افتد. البته در کنار او، شاهد یک پروتاگونیست مرد هم بودیم.

در گذشته شاهد این بودیم که برخی از طرفداران این سری به صورت اتفاقی، توانسته بودند به حضور یک پروتاگونیست جدید به اسم رایدر پی ببرند؛ البته این موضوع هنوز تایید نشده و فعلا نمی‌توان درمورد صحت آن بحث کرد. برخی معتقداند که رایدر، Sally Ride است؛ Sally Ride اولین زن آمریکایی است که به فضا سفر کرده است.

بازی Mass Effect: Andromeda پس از یک تاخیر غیرمنتظره، قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

نظرات خود را در این‌مورد با زومجی در میان بگذارید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده