// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

ریمستر بازی Skyrim برای دارندگان نسخه پی سی رایگان می‌شود [E3 2016]

پس از معرفی نسخه‌ی ریمستر بازی  The Elder Scrolls V: Skyrim در جریان کنفرانس بتسدا، مشخص شد که امکان دریافت رایگان نسخه‌ی پی‌سی این بازی برای کسانی که پیش‌تر نسخه‌ی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی آن را در اختیار داشته‌اند، وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Bethesda در جریان کنفرانس خود پیش از نمایشگاه E3 2016 با معرفی نسخه‌ی ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim، علاوه بر غافلگیر کردن طرفداران این مجموعه‌ی جذاب، صاحبان نسخه‌ی پی‌سی این بازی را که البته تمامی DLC های آن را نیز در اختیار دارند، با خبر رایگان بودن این بازی برای آنان شگفت زده کرد. طبق گفته‌ی بتسدا، این امر از زمان انتشار این نسخه در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۸ ماه اکتبر) برقرار خواهد بود. متن منتشر شده‌ی بتسدا را در حساب توییتر این کمپانی در زیر مشاهده می‌کنید:

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که نسخه‌ی اصلی بازی Skyrim به همراه تمامی بسته‌های الحاقی آن یا نسخه‌ی Legendary Edition را در اختیار دارید، می‌توانید بصورت رایگان، بازی را به نسخه‌ی ریمستر آن با نام Skyrim Special Edition ارتقا دهید.

در این مورد که آیا این امتیاز برای دارندگان نسخه‌های کنسولی این بازی نیز مهیا است یا خیر، هنوز خبری منتشر نشده است. بازی Skyrim Special Edition به عنوان نسخه‌ی ریمستر بازی محبوب Skyrim که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، با بهبود‌های چشمگیر در گرافیک بازی و همچنین پشتیبانی از ماد در نسخه‌های کنسولی، توانسته مجددا روح تازه‌ای در این بازی نقش آفرینی مهیج بدمد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده