نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۲

کاربران ایکس‌باکس وان بازی Battlefield 1 را با EA Access زودتر تجربه می‌کنند [E3 2016]

مایکروسافت طی کنفرانس‌اش در E3 2016 تأکید کرد که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی Battlefield 1 را با استفاده از سرویس EA Access زودتر از سایرین تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

پیش‌تر گفته شده بود که در راستای همکاری‌های مایکروسافت و الکترونیک آرتز و به‌لطف خدمات EA Access، بازی بتلفیلد 1 زودتر در اختیار دارندگان ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت. اکنون این دو کمپانی طی کنفرانس مایکروسافت در E3، این موضوع را مورد تأکید قرار داده‌اند. با این حساب، اعضای سرویس اکسس می‌توانند حتی زودتر از مشترکین دسترسی زودهنگامِ (early-access) بازی، این اثر را تجربه کنند.

بتلفیلد 1 قرار است از ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) در دسترس مشترکین EA Access قرار بگیرد؛ درحالی که بازی رسما در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست که اعضای این سرویس قادر خواهند بود تا چند ساعت از بازی را تجربه کنند؛ ولی شنیده‌ها از فرصتی در حدود ۱۰ ساعت حکایت دارند. ضمناً نسخه‌ای آزمایشی از بازی وجود خواهد داشت که به بازیکنان مشتاق امکان می‌دهد این اثر را هرچه زودتر امتحان کنند.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده