نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۸

معرفی موسیقی پس زمینه و ویژگی Clubs در بروزرسانی جدید ایکس باکس لایو [E3 2016]

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 ویژگی Clubs (تشکیل گروه با اعضای مشخص) برای ایکس‌باکس لایو، موسیقی پس‌زمینه و تورنومنت‌های مختلف معرفی شد. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در کنفرانسش در نمایشگاه E3 2016 ویژگی جدید «Clubs» را برای ایکس‌باکس لایو معرفی کرد. این ویژگی در بروزرسانی بزرگی که در سال جاری میلادی قرار است برای ایکس‌باکس لایو عرضه شود گنجانده شده است. به لطف این ویژگی کاربران می‌توانند گروه‌های از پیش تعرف شده‌ای خارج از محیط بازی بسازند و پیوسته با دوستانشان در ارتباط باشند.

ایده ی این ویژگی اینگونه است که صاحب هر گروه می‌تواند پارامترهای خاصی برای گروهش تعریف کند (مثلا شما ممکن است فقط بخواهید بازیکنان حرفه‌ای بازی Destiny را در گروه خود داشته باشید یا بازیکنانی که با شهرسازی در بازی Minecraft مشغولند را در گروه خود اد کنید) و تعیین کند که چه کسانی در گروهش عضو باشند. شما می‌توانید دوستانتان را دعوت کنید، کاربران دردسر‌ساز را از گروهتان اخراج کنید، فیلتر سنی یا کلامی (ناسزا) برای گروهتان قرار دهید!

به گفته ی مایک ایبارا، مدیر این قابلیت در ایکس‌باکس، این ویژگی فضای ایکس‌باکس را بیش از پیش اجتماعی می‌کند.

بعلاوه با استفاده از ویژگی دیگر معرفی شده‌ به نام Looking For Group، شما می‌توانید به راحتی در بازی‌های تیم تشکیل دهید. همچنین ویژگی دیگر Arena به شما امکان می‌دهد تا در مسابقات ورزش‌های الکترونیک که توسط ناشران برگزار می‌شود شرکت کنید.

موسیقی پس زمینه هم تا آخر تابستان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده