نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۶

بازی We Happy Few با تاخیری جزئی عرضه می‌شود [E3 2016]

کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 دقایقی پیش به پایان رسید و در جدیدترین خبر مربوط به این کنفرانس، به تازگی اعلام شده است که بازی We Happy Few تاخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 اعلام شد که بازی We Happy Few که قرار است از سوی Compulsion Games منتشر شود، تاخیر خورده است. نکته بسیار جالب درمورد نمایش این بازی این است که We Happy Few هنوز هم بازی‌ای جذاب و عالی به نظر می‌رسد؛ این بازی توانست با نمایش خود در کنفرانس مایکروسافت، همه را به وجد بیاورد. این بازی دارای محیطی تاریک است و حالتی پاد‌آرمان‌مانند دارد. محیط بازی به‌گونه‌ای است که گویی یک لذت ناراحت‌کننده (!) در آن وجود دارد. ویدیو مربوط به بازی هنوز در فضای مجازی بارگذاری نشده است؛ اما همانطور که احتمالا از طریق پخش زنده دیده‌اید، بازی بسیار هیجانی و جذاب جلوه می‌کند.

اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت حاکی از آن هستند که بازی We Happy Few «کم و بیش» تاخیر خورده است. تا قبل از این، تاریخ انتشار بازی برای ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ تعیین شده بود؛ اما به تازگی اعلام شده است که قرار است یک نسخه پیش‌نمایش برای ایکس‌باکس در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) منتشر شود. با این حساب می‌توان گفت که بازی با تاخیر رو‌به‌رو شده است.

کنفرانس مایکروسافتدقایقی پیش به پایان رسید و به‌زودی اخباری جدید از این کنفرانس بر روی خروجی زومجی قرار خواهد گرفت.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده