نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۴

بازی Minecraft از حالت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد [E3 2016]

امروز شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 از حالت بازی بین پلتفرمی در بازی Minecraft بین پلتفرم‌های مختلف خبر داد و بزودی این حالت در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 از حالت بین پلتفرمی بازی Minecraft رونمایی کرد. بازیکنان می‌توانند از طریق سیستم عامل‌های iOS و اندروید، هدست واقعیت مجازی Gear VR و ویندوز 10 با یکدیگر بازی کنند. این حالت از امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند در حالت بین پلتفرمی بنا‌های ساخته شده را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند و از ساخته‌های دیگر بازیکنان دیدن کنند.

همچنین شرکت مایکروسافت اعلام کرد چند بسته الحاقی جدید تا انتهای سال برای بازی Minecraft منتشر خواهد شد. این محتواها شامل پوسته‌های جدید، جایگزین کردن زامبی‌ها با موجودات بیگانه و مادهای جدید است. تمام این محتواها سال آینده برای نسخه کنسولی بازی Minecraft نیز منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Arstechnica


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده