نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۷

شنبه هفته آینده نسخه آلفا محدود بازی LawBreakers عرضه می‌شود [E3 2016]

دقایقی قبل در جریان برگزاری کنفرانس پی سی گیمینگ در E3 2016، رسما اعلام شد که اوایل هفته آینده یک نسخه آلفا محدود از بازی LawBreakers عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

Boss Key Productions، توسعه‌دهنده بازی LawBreakers، در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پی سی گیمینگ در E3 2016 با اعلام خبر انتشار نسخه آلفا محدود این بازی دراوایل هفته بعد، بسیاری از طرفداران را به وجد آورد. همانطور هم که از نام این نسخه پیداست، این نسخه قرار است برای تعداد محدودی از کاربران بازی عرضه شود. طبق اعلام رسمی، این نسخه از بازی در روز ۱۸ ژوئن (شنبه ۲۹ خرداد) آغاز خواهد شد. کلیف بلزینسکی دقایقی قبل شخصا این خبر را در کنفرانس پی سی اعلام کرد. طبق اعلام او، این آلفا فقط ۲۴ ساعت در دسترس خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی در کنفرانس پی سی گیمینگ را مشاهده کنید:

|

بلزینسکی علاوه بر اعلام انتشار نسخه آلفا محدود، از نقشه جدید این بازی که Promenade نام دارد نیز رونمایی کرد. Promenade منطقه‌ای است که به گفته سازندگان، آینده شهرهای لس آنجلس، سانتا مونیکا و کالیفرنیا را نشان می‌دهد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده