نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۳

مایکروسافت سرویس اجتماعی LinkedIn را تصاحب می‌ کند [E3 2016]

طبق خبری که امروز از طرف شرکت مایکروسافت (Microsoft) منتشر شد، آنها شبکه‌ی اجتماعی لینکد‌ین (LinkedIn) را تا انتهای سال ۲۰۱۶ خریداری خواهند کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد شبکه اجتماعی تجاری لینکدین را با پرداخت ۲۶/۲ میلیارد دلار خریداری کند. شرکت مایکروسافت در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی گفت:

لینکدین نام تجاری، فرهنگ و استقلال خودش را حفظ خواهد کرد. مدیر لینکدین نیز همچنان مدیریت را بر عهده خواهد داشت و به ساتیا نادلا، مدیر مایکروسافت، گزارش خواهد داد.

|

انتظار می‌رود که این معامله تا پایان سال ۲۰۱۶ تکمیل شود. جف وینر، مدیر لینکدین، در این ارتباط گفت:

درست همانطور که ما چگونگی ارتباطات [مردم] دنیا با فرصت‌ها را تغییر دادیم، ارتباط ما با مایکروسافت و ترکیب سرویس‌های ابری آنها و شبکه‌ی لینکدین می‌تواند این فرصت را به ما بدهد تا چگونگی عملکرد [مردم] دنیا را نیز تغییر دهیم. ما در ۱۳ سال گذشته وضعیتی منحصربه‌فرد داشتیم تا بین متخصصان ارتباط ایجاد کنیم تا از این طریق آنها را  پربارتر و موفق‌تر کنیم و نگاه من به سمت آینده است تا تیممان را در فصل بعدی داستانش رهبری کنم.

microsoft-linkedin

رید هافمن، دیگر بنیان‌گذار وبسایت لینکدین گفت که این «لحظه‌ افتتاح مجدد» شرکت است. هافمن گفت:

من فرصت فوق‌العاده‌ای را برای اعضا و مشتریان خودمان مشاهده می‌کنم و نگاه من به سمت آینده و پشتیبانی از این تجارت جدید و ترکیبی است. من کاملاً از این معامله پشتیبانی می‌کنم و هیئت [مدیره] تصمیم گرفته است آن را پیگیری کند و رأی من نیز در توافق با پیشنهاد آنها خواهد بود.

نظر شما در مورد خرید لینکدین به وسیله مایکروسافت چیست؟

منبع: GameSpot

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده