نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Lego Star Wars: The Force Awakens در [E3 2016]

در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 جدیدترین تریلر بازی Lego Star Wars: The Force Awakens ساخته‌ی استودیو ترَوِلرز تِیلز (Traveller’s Tales) به نمایش درآمد. با تماشای این تریلر با زومجی همراه باشید.

کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 دقایقی پیش به پایان رسید و در این کنفرانس جدیدترین تریلر بازی Lego Star Wars: The Force Awakens نیز به نمایش درآمد. این بازی قرار است تا دو هفته‌ی دیگر یعنی 8 تیر برای پلتفرم‌های 3DS ، Wii U، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌اسیتشن ویتا، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه شود.

البته هم اکنون یک نسخه ی دمو از این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 در دسترس است. بازی Lego Star Wars: The Force Awakens که پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های Lego Star Wars محسوب می‌شود توسط استودیو ترَوِلرز تِیلز (Traveller’s Tales) ساخته شده است. در این بازی شاهد تلفیق جدیدی از صحنه‌ها، شخصیت‌ها و دنیای فیلم جنگ ستارگان با المان‌های بازی‌های لگو هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Lego Star Wars: The Force Awakens در نمایشگاه E3 2016 را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده