نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴

جمع‌ بندی کنفرانس یوبیسافت در E3 2016

در ساعات اولیه بامداد امروز، کمپانی یوبی‌سافت کنفرانس سالیانه خود در نمایشگاه E3 2016 را برگزار کرد که مانند همیشه، این کنفرانس پر از تریلرهای جدید از بازی‌های این کمپانی فرانسوی بود. اگر نتوانستید این کنفرانس را تماشا کنید، در این مطلب می‌توانید تمام تریلرها و اخبار مربوط به آن را مشاهده کنید.

یکی از شرکت‌هایی که همیشه در نمایشگاه E3 کنفرانس اختصاصی خود را برگزار می‌کند، کمپانی فرانسوی Ubisoft است. این شرکت امسال هم مانند سنت هرساله خود، در ساعات اولیه بامداد امروز، کنفرانس خود را برگزار کرد که ما این کنفرانس را به صورت همزمان پوشش دادیم.

در این کنفرانس، علاوه بر دیدن تریلرهای جدیدی از بازی‌های مورد انتظار این کمپانی از جمله Wildlands، For Honor و South Park Fractured But Whole و اعلام زمان انتشار آنها، با بسته الحاقی جدید بازی The Division نیز آشنا شدیم و حتی فرانسوی‌ها چند بازی واقعیت مجازی را نیز نشان دادند.

در ادامه درباره فیلم‌هایی که قرار است از بازی‌های این شرکت ساخته شوند صحبت‌هایی شد و در انتهای این کنفرانس نیز یک بازی کاملا جدید با نام Steep رونمایی شد که شما را در کوهستان‌های پربرف قرار می‌دهد و شما می‌توانید ورزش‌هایی از قبیل پاراگلایدینگ، اسکی و اسنوبورد را برروی این کوهستان‌ها انجام دهید.

اگر فرصت تماشای زنده این کنفرانس را نداشته‌اید یا برخی از نمایش‌ها یا اخبار این رویداد را از دست دادید، حالا می‌توانید همه اخبار و تریلرهای مربوط به کنفرانس یوبیسافت  امسال را به صورت یکجا مشاهده کنید.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

E3_Banner_Zoomg


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده