نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تماشا کنید: تریلر انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV [ویژه E3 2016]

همزمان با برگزاری نمایشگاه E3 2016 تریلر جدیدی از انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV به نمایش درآمده است. پیشنهاد می‌کنیم همراه زومجی این تریلر زیبا را تماشا کنید.

ویدیوی جدیدی از Kingsglaive: Final Fantasy XV منتشر شده که در آن با شخصیت‌های این انیمیشن دیداری خواهیم داشت. این ویدیو همچنین صحنه‌هایی از درگیری قهرمان‌های داستان با دشمنان و هیولاهای غول‌پیکر را به تصویر کشیده است.

|

انیمیشن Kingsglaive اثری ۱۱۰ دقیقه‌ای است که به تهیه‌کنندگی هاجیمه تاباتا ساخته شده است. این پویانمایی، داستانی را با محوریت پادشاه رجیس (پدر نوکتیس، شخصیت اصلی بازی Final Fantasy XV) و اطرافیان‌اش روایت می‌کند. انیمیشن به‌طور موازی با ماجراهای بازی پیش می‌رود و داستان آن در بازه‌ای اتفاق می‌افتد که نوکتیس همراه دوستان‌اش به سفر رفته است.

جدیدترین انیمیشن سری فاینال فانتزی قرار است از ۱۹ اوت (۲۹ مرداد) در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش دربیاید. همچنین اکران آن از ۹ ژوئیه (۱۹ تیر) در ژاپن آغاز خواهد شد.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده