// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

تماشا کنید: بازی Serious Sam را بصورت واقعیت مجازی بازی کنید [E3 2016]

اگر جزو ‌کسانی باشید که برای اولین بار در دهه‌ی هشتاد شمسی با بازی‌های پی‌سی آشنا شده‌اند، که احتمال زیاد نیز بسیاری از شما هستید، تقریبا بعید است بازی Serious Sam را تجربه نکرده باشید! در جریان نمایشگاه E3 2016 مشخص شد که این بازی بصورت واقعیت مجازی خواهد آمد. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه E3 2016، استودیو Croteam اعلام کرده که جدیدترین نسخه‌ی بازی Serious Sam بزودی بصورت واقعیت مجازی منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند با هدست‌های VR به جنگ هیولاهای جذاب این بازی بروند و نهایت لذت را از این بازی خاطره انگیز ببرند. تا کنون انتشار این بازی برای اجرا بر روی هدست‌های آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو تایید شده و تیم توسعه دهنده‌ی آن در حال مذاکره با کمپانی سونی برای آوردن آن به هدست پلی‌استیشن VR نیز هست.

در این بازی شما در نقش سام دوست داشتنی و خشن قرار دارید و منتظر هجوم دشمنان می‌مانید تا با استفاده از اسلحه‌های بسیار زیاد و متنوع خود و از طریق نشانه‌گیری با کنترلر این هدست‌ها، تمامی آنان را از پای در بیاورید. این بازی جذاب در تابستان پیش‌رو بصورت دسترسی پیش از موعد شبکه‌ی استیم (Steam Early Access) در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده