نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰

شایعه: فیلم Gambit دوباره کارگردان خود را از دست داد

به نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر فیلم گامبیت (Gambit)، یکی از فیلم‌های فرعی مجموعه سینمایی مردان ایکس در آینده نزدیک باشیم. طبق خبرهای منتشر شده این فیلم دومین کارگردان خود را نیز اخیرا از دست داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

درحالی که مجموعه سینمایی مردان ایکس با اکران فیلم‌های ددپول (Deadpool) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) به همراه تولید و فیلمبرداری فیلم ولورین 3 (Wolverine 3) برای اکران در سال آینده با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد فیلم دیگر این مجموعه به خوش‌شانسی دیگر فیلم‌های این سری نیست. فیلم گامبیت که از زمان معرفی، کارگردان و زمان اکران خود را از دست داده است، اکنون خبر رسیده است که وضعیت کارگردان فعلی این فیلم یعنی داگ لیمان نیز نامشخص است.

بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، لیمان در آستانه امضای قرارداد برای کارگردانی فیلم Chaos Walking است. وی قرار است جانشین رابرت زمکیس در این فیلم شود. طبق گفته هالیوود ریپورتر شروع تولید این فیلم برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است؛ درهمین زمان قرار است فیلمبرداری فیلم گامبیت نیز شروع شود. درحالی که لیمان همچنان به صورت رسمی کارگردان فیلم گامبیت است، به وضوح مشخص است مشارکت او برای ساخت فیلم Chaos Walking منجر به عقب افتادن زمان تولید و یا تغییر دوباره کارگردان این فیلم ابرقهرمانی خواهد شد.

اکران فیلم گامبیت در ابتدا برای اکتبر امسال برنامه ریزی شده بود و وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده روپرت ویات، کارگردان فیلم خیزش سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) بود. او در سپتامبر ۲۰۱۵، به دلیل اینکه فیلمبرداری فیلم زودتر از برنامه اعلام شده قرار بود آغاز شود پروژه را ترک کرد. با این حال، ددلاین داستان دیگری از این جدایی منتشر کرد و مدعی شد اختلافات بر سر بودجه و فیلمنامه باعث شد وی این پروژه را ترک کند.

پس از این اتفاق، لیمان به عنوان کارگردان جدید این فیلم در اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد. در آن زمان  این فیلم هنوز تاریخ اکران خود را از دست نداده بود. تغییر زمان تولید این فیلم از بهار به پاییز ۲۰۱۶، به تیم سازنده اجازه می‌دهد فیلمنامه فیلم گامبیت را دوباره بازنویسی و اصلاح کنند.  چنینگ تاتوم قرار است نقش گامبیت را بازی کند و  لی سیدو دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود که در کنار تاتوم به ایفای نقش خواهد پرداخت. شخصیت گامبیت به مانند ددپول یکی از ابرقهرمانان فرعی از سری X-Men است که برای اولین بار در کمیک The Uncanny X-Men، محصول سال ۱۹۹۰ معرفی شد. این قهرمان حضور کوتاهی نیز در فیلم X-Men Origins Wolverine با ایفای نقش تیلور کیتس داشته است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده