نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

آیتم‌ های The Legend of Zelda به بازی موبایلی Miitomo اضافه خواهند شد [E3 2016]

شب گذشته در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نینتندو در نمایشگاه E3 2016، رسما اعلام شد که بازی موبایلی Miitomo قرار است آیتم‌های مجموعه The Legend of Zelda را دریافت کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

روز گذشته در جریان کنفرانس نینتندو در E3 2016، که به خوبی توسط زومجی به‌صورت زنده پوشش داده شد، این کمپانی رسما اعلام کرد که قرار است نرم‌افزار تبدیل شده به بازی Miitomo با آیتم‌های بازی Legend of Zelda بروزرسانی شود و این آیتم‌ها را دریافت کند.

نینتندو گفت که به منظور جشن‌گرفتن برای این بازی، قصد دارد فروشگاه بازی را با لباس‌ها و لوازم جانبی مربوط به مجموعه Legend of Zelda بروزرسانی کند. پس از بروزرسانی رسمی، این لباس‌ها و لوازم از طریق فروشگاه بازی Miitomo قابل‌خرید خواهد بود.

بازی Miitomo در اواخر ماه مارس منتشر شد و از آن زمان تاکنون نتوانسته نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند و در نگه‌داشتن بازیکنان، با مشکل رو‌به‌رو شده است. بر طبق گزارش اخیر منتشر شده، روز‌به‌روز افراد بیشتری در حال رها کردن این بازی هستند و دلیل اصلی آن‌ها نیز، نبود فعالیت‌‌های مختلف در بازی است. به عقیده آن‌ها، نبود فعالیت در بازی موجب می شود که این بازی خیلی زود حالت یکنواخت به خود بگیرد.

بازی Miitomo هم‌اکنون از طریق اپ‌استور اپل و گوگل‌پلی برای دانلود در دسترس است.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده