نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۱

قیمت کنترلر الیت با طرح بازی Gears of War 4 مشخص شد

شرکت مایکروسافت در کنفراس خود در نمایشگاه E3 از کنترلر ایکس‌باکس وان با طرح بازی Gears of War 4 رونمایی کرد، حال مایکروسافت از قیمت این کنترلر را مشخص کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016 از کنترلر ایکس‌باکس وان با طرح بازی Gears of War 4 با قابلیت شخصی سازی رونمایی کرد. کمپانی مایکروسافت قیمت کنترلر الیت با طرح Gears of War 4 را ۲۰۰ دلار اعلام کرده است. این در حالی است که قیمت کنترلر الیت Gears of War 4 بیش از قیمت کنترلر الیت اصلی است و این کنترلر با قابلیت شخصی سازی و طراحی ساده درحال حاضر با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

اگر چه کنترلرهای طرح مخصوص اغلب قیمت بیشتری از کنترلرهای معمولی دارند، اما این قیمت برای یک کنترلر غیرمعمولی است. با نگاهی دقیق‌تر به کنترلر می‌توان تم بازی Gears of War روی دی‌پد، تامب‌استیک و پدال‌های کنترلر مشاهده کرد. در قیاس با کنترلر اصلی الیت، شما قادر خواهید بود با استفاده از نرم افزار لوازم جانبی ایکس‌باکس «Xbox Accessories» حساسیت ماشه‌ها را تغییر دهید و قادر به شخصی‌سازی عملکرد دکمه‌ها باشید.

gears-of-war-elite-Controller

با خرید کنترلر Gears 4 چند آیتم در بازی نیز دریافت خواهید کرد. اگر شما این کنترلر را خریداری کنید، شما یک نشان برای لابی بخش چند نفره بازی و سه Gear Pack دریافت می‌کنید. در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016، مایکروسافت دمو گیم‌پلی جدید بازی Gears of War 4 به همراه اعلام تاریخ انتشار بازی نمایش داد. این بازی در تاریخ ۲۰ مهر امسال (۱۱ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد و  اعلام شد این بازی از قابلیت Cross-buy بین ایکس‌باکس وان و پی سی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: GameSpot

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده