نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

سازنده Scalebound از دلایل تأخیر این بازی صحبت کرد [E3 2016]

هیدکی کامیا، رئیس پلاتینیوم گیمز، در خصوص دلایل تأخیر بازی Scalebound و همچنین نظراتش در خصوص نمایش Resident Evil 7 با سایت گیم‌اسپات صحبت کرده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

هیدکی کامیا، طی صحبتی که امروز با سایت گیم‌اسپات داشت نظراتش در خصوص تأخیر بازی Scalebound به سال ۲۰۱۷ و احساسش در خصوص Resident Evil 7 را بیان کرد. کامیا در خصوص تأخیر Scalebound به شوخی گفت که تمام پروژه‌هایی که او روی آنها کار کرده تأخیر خورده‌اند، پس انتظار می‌رفت این بازی نیز که برای پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دست ساخت است تأخیر بخورد. او با خنده گفت:

ممکن است این دلیل چندان خوبی نباشد، اما تمام بازی‌هایی که من رویشان کار کرده‌ام هرگز مطابق با برنامه عرضه نشده‌اند. پس هر زمان که من بازی را معرفی کرده‌ام، با تأخیر مواجه شده است و این هم یکی دیگر از آنها است. من برای مایکروسافت متأسفم که این اتفاق رخ داده است.

کامیا در صحبتی جدی‌تر گفت که مدت زمان بیشتر به پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) فرصت خواهد داد تا نواقص بازی را بیش از پیش رفع کرده و بهتر به آن بپردازند. کامیا همچنین مجدداً گفت که Scalebound از هر کاری که پلاتینیوم گیمز تا کنون انجام داده است بزرگتر و جاه طلبانه‌تر است. او گفت:

ابعاد این بازی بسیار بزرگتر از هر بازی دیگری است که ما تا کنون ساخته‌ایم. بنابراین کاری که ما واقعاً داریم انجام می‌دهیم بکارگیری تمام محتویاتی است که من می‌خواستم داخل بازی بکار گرفته شوند؛ فقط می‌خواهیم بازی را عالی کنیم.

سایت گیم‌اسپات در خصوص واکنش کامیا نسبت به رونمایی از بازی Resident Evil 7 در شب گذشته نیز سؤال کرد. کامیا پیش از پیوستن به پلاتینیوم گیمز در شرکت کپکام روی Resident Evil و Resident Evil 2 کار کرده بود. او توضیح داد:

مشخصاً، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند کیفیت چیزهایی بود که آنها نمایش دادند. من از کیفیتی که آنها برای کاربرها تدارک دیده بودند متعجب شده بودم.

او به حرف خودش ادامه داد و گفت Resident Evil یک سری بسیار بزرگ است و هر کسی «ذهنیت خودش را نسبت به اینکه بازی بعدی چه چیزی خواهد بود» دارد. برخی‌ها کپکام را به دلیل انحراف از ریشه‌های ترسناک سری و اکشن کردن بازی مورد انتقاد قرار داده‌اند. کامیا از دیدن جهت گیری مناسب تیم سازنده‌ نسبت به رویکرد کپکام در خصوص ساخت Resident Evil 7 ابراز خوشحالی کرد.

Scalebound در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده