// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

محتوای دمو Resident Evil 7 در بازی اصلی وجود نخواهد داشت [E3 2016]

از معرفی بازی Resident Evil 7 در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 و ارائه دمو این بازی برای مشترکین اشتراک پلی‌استیشن پلاس مدت زیادی نمی‌گذرد. حال بر طبق اطلاعات اعلام شده محتوای نسخه آزمایشی در بازی اصلی وجود نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی Resident Evil 7 در مصاحبه با وب‌سایت پولیگان، اعلام کرده است که محتوای ارائه شده در نسخه آزمایشی، جزئی از داستان و روند بازی اصلی نخواهد بود و تنها با هدف آشنایی طرفداران و علاقه‌مندان با فضای حاکم بر بازی و اجتناب از هرگونه فاش کردن داستان هفتمین بازی از سری «رزیدنت ایول» ارائه شده است. نسخه آزمایشی Resident Evil 7 دقیقا همان تجربه‌ای را پدید می‌آورد که نسخه اصلی این بازی در سال آینده میلادی رقم خواهد زد. اگر تاکنون موفق به تجربه دمو Resident Evil 7 نشده‌اید، جای نگرانی نیست زیرا که سازندگان قصد ندارند که این نسخه را از روی فروشگاه مجازی پلی‌استیشن حذف کنند.

ماساچیکا کاتاوا، تهیه‌کننده هفتمین بازی از مجموعه Resident Evil اعلام کرده است که شخصیت اصلی و پروتاگونیست این بازی تاکنون در هیچ‌یک از نسخه‌های قبلی این سری حضور نداشته است و باوجود تفاوت با قهرمانانی از جمله «کریس ردفیلد» و « لئون کندی»، کاملا بی‌دفاع نخواهد بود. کوشی ناکانیشی، رقبای بازی Resident Evil 7 را بازی‌های ترسناک و اول شخص Amnesia  و Outlast می‌داند. اما وی اعتقاد دارد که این دو بازی در عین خلق تجربه‌ای فوق‌العاده، پس از مدتی او را خسته می‌کنند، زیرا او علاقه دارد که برای دفاع از خود، سلاح در دست داشته باشد. شخصیت قابل بازی Resident Evil 7 برای تحقق این هدف کوشی ناکانیشی وسایل لازم را در اختیار خواهد داشت. وی در این باره می‌گوید:

با این وجود که ما ویژگی در دست داشتن سلاح و دفاع از خود را در دمو Resident Evil 7 لحاظ نکرده‌ایم، این ویژگی در بازی اصلی وجود خواهد داشت.

resident evil 7

ماساچیکا کاتاوا تایید کرده است که حوادث داستان Resident Evil 7 پس از اتفاقات نسخه ششم به وقوع می‌پیوندد و در جهان مشترک با بازی‌های سری Resident Evil جریان دارد. این بازی دارای برخی از شناخته شده‌ترین عناصر بازی‌های Resident Evil از جمله گیاهان داروئی و دشمنان شیطانی خواهد بود. اما کمپانی کپ‌کام قصد دارد در این نسخه حقیقتا به ریشه‌های ترس و بقا مجموعه «رزیدنت ایول» بازگردد. ماساچیکا کاتاوا درباره المان‌های سبک ترس و بقا در بازی Resident Evil 7 می‌گوید:

پس از عرضه بازی Resident Evil 6، جلسات متعددی را با هدف تصمیم‌گیری در مورد آینده سری برگزار کردیم. رئیس من، جون تاکئوچی، از ما خواست که بازی را به ریشه‌هایش بازگردانیم و بهترین راه برای القای ترس استفاده از زاویه دید اول شخص است.

به دلیل اهمیت بسیار بالای Resident Evil 7  در پی‌ریزی آینده متفاوت سری Resident Evil، تعداد ۱۲۰ نفر از اعضای کمپانی Capcom در روند ساخت این بازی حضور دارند. Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۳ بهمن ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده