نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

انیمیشن محبوب «شرک» احیا خواهد شد

انیمیشن شرک (Shrek) یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های استودیوی دریم ورکز در دهه گذشته میلادی بوده است. حال کمپانی ان بی سی یونیورسال در نظر دارد این انیمیشن را به پرده سینما‌ها بازگرداند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استیو برک، مدیر عامل ان بی سی یونیورسال، تایید کرد این کمپانی در نظر دارد انیمیشن شرک را دوباره احیا کند. دریم‌ ورکس در نظر دارد از این پس سالیانه تا چهار انیمیشن تولید و اکران کند. طبق گزارش ددلاین هدف اصلی این شرکت خلق شخصیت‌های محبوب است که در نهایت به ساخت پارک‌های تفریحی و ارائه محصولاتی مختلف با استفاده از این شخصیت‌ها منجر می‌شود. ان بی سی یونیورسال در نظر دارد با توجه به بازده کم و تک رقمی تجارت فیلم را به یک تجارت متفاوت تبدیل کند.

کام کست، که ان بی سی یونیورسال زیر مجموعه‌ی آن است، ماه آوریل استودیو دریم ورکس را با قیمت ۳/۸ میلیارد دلار خریداری کرد. کریس ملداندری، مدیر استودیو ایلومنیشن انترتینمنت، که او را بیشتر بخاطر تهیه کنندگی مجموعه انیمیشن من نفرت انگیز (Despicable Me) می‌شناسیم، مسئولیت «دیدخلاقانه» این شرکت را عهده‌دار می‌شود. برک در رابطه با او می‌گوید:

او همیشه به دنبال امتحان کردن ایده‌های خلاقانه است و ما را برای پیدا کردن راهی برای احیای انیمیشن شرک کمک می‌کند و در حالی که ما سری‌های جدیدی را خلق می‌کنیم بر ارزش دیگر انیمیشن‌های دریم ورکس اضافه می‌کند.

برک گفت چین بازار مهمی برای یونیورسال است. او در این رابطه می گوید:

یونیورسال، به طور روزمره مشاهده می‌کند که رشد درآمدزایی فیلم‌ها در چین بیشتر از آمریکا است که نتایجش را در پارک تفریحی چین گذاشته است. خب، دیزنی در شهر شانگهای است و یونیورسال در شهر پکن خواهد بود. آنها در واقع زمین‌ها را ۱۰ سال پیش پاک سازی کردند و این زمین‌ها به زودی بخش مهمی از شرکت تبدیل خواهند شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده