نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

تعداد بازیکنان بازی Overwatch به ۱۰ میلیون نفر رسید

بازی Overwatch همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. کمپانی بلیزارد اعلام کرد تعداد بازیکنان این بازی به ۱۰ میلیون نفر رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی بلیزارد در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Overwatch به ۱۰ میلیون نفر رسیده است و این رقم همچنان درحال افزایش است. بلیزارد این خبر را  در توییتر تایید کرد و گفت:

تعداد ماموران فعال Overwatch به ۱۰ میلیون نفر رسیده است و همچنان به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود!

اواخر ماه گذشته میلادی، این بازی توانست رقم بازیکنان خود را به ۷ میلیون نفر برساند. این رقمِ ۷ میلیونی مربوط به همه کاربران بازی بر روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌شود. بدیهی است که این رقم مربوط به فروش بازی نمی‌شود و طبیعتا میزان فروش بازی کمتر از ۷ میلیون است؛ چراکه ممکن است چند بازیکن وجود داشته باشند که از یک نسخه استفاده می‌کنند.

با استناد به داده‌های منتشر شده از منابع نامشخص داخلی کمپانی بلیزارد و شرکت‌های توزیع همکار این کمپانی، بلیزارد اعلام کرده است، بازی Overwatch یکی از موفق‌ترین بازی‌های این استودیو از نظر انتشار جهانی در تمام تاریخ این کمپانی بوده است. دقیقا مشخص نیست چه معیارهایی برای تعیین این موضوع استفاده شده است.

اواخر ماه جاری میلادی حالت «بازی رقابتی» به بازی Overwatch اضافه خواهد شد و محتویات بیشتر نیز برای انتشار در تابستان برنامه‌ریزی شده است. بلیزارد مدتی است بازیکنانی را که در بازی تقلب می‌کنند بن می‌کند و امیدوار است که روز به روز شاهد به اشتراک گذاشته شدن بیشتر سکانس‌های Play of The Game این بازی باشد.

شما می‌توانید بررسی ویدویی بازی Overwatch را در اینجا تماشا کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده