// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تماشا کنید: معرفی رونین، یکی از ۶ تایتان بازی Titanfall 2در [E3 2016]

ریسپاون اینترتینمنت در نهایت بعد از رونمایی رسمی از بازی Titanfall 2 اکنون ویدیویی کوتاه از قابلیت‌های رونین (Ronin)، یکی از ۶ تایتان موجود در این بازی را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که در زمان رونمایی بازی Titanfall 2‌متوجه شدیم، این بازی ۶ تایتان جدید را، هر یک با قابلیت‌های منحصر به فرد در خود جای می‌دهد. اکنون ریسپاون اینترتینمنت، استودیوی آمریکایی سازنده مجموعه Titanfall رسما با انتشار ویدیویی از قابلیت‌های Ronin، یکی از ۶ تایتان موجود در بازی رونمایی کرده است. همانطور که از اسم این تایتان می‌توان حدس زد، رونین دارای قابلیت‌های منحصر به فردی به ویژه در استفاده از Sward Core، شمشیر منحصر به فرد خود است.

علاوه بر این، رونین قابلیت حرکت سریع به اطراف (Phase Dash) را نیز دارا است. این تایتان در شمشیر خود نیز از موج مغناطیسی ویژه‌ای بهره می‌برد که در هنگام استفاده قادر به ایجاد موجی بزرگ به سمت دشمن خواهد بود. بازیکنان همچنین برای مقابله با تیرهای رها شده به سمت خود قادر به استفاده از شمشیر در نقش یک سد مستحکم برای محافظت هستند. رونین از سلاح قدرتمنیدی با نام LeadWall نیز استفاده می‌کند.

شما می‌توانید تمام قابلیت‌های این تایتان را در ویدیوی زیر تماشا و دانلود کنید:

|

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده