نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲

قیمت ایکس‌باکس وان تا ۲۸۰ دلار کاهش یافت

مایکروسافت پس از معرفی کنسول ایکس‌باکس وان اس در E3 2016، حال خبر از کاهش قیمت مدل‌های کنونی این کنسول می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برای دومین بار طی کمتر از یک ماه اخیر، مایکروسافت قیمت کنسول ایکس‌باکس وان را کاهش داده است. ۵ باندل ایکس‌باکس درحال حاضر با قیمت ۲۸۰ دلار بجای ۳۰۰ دلار از جمله تعدادی از مدل‌های با هارد ۵۰۰ گیگابایت و یک مدل با کینکت، برای فروش در دسترس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسول‌ها می‌توانید از طریق پیوند‌های مرتبط به سایت Xbox.com  مراجعه کنید.

باندل‌های ۲۸۰ دلاری ایکس‌باکس وان به شرح زیر است:

اواخر ماه می، مایکروسافت خبر از تخفیف ۵۰ دلاری این کنسول داد و قیمت تمامی کنسول‌های ایکس‌باکس از ۳۵۰ دلار به ۳۰۰ دلار کاهش یافت، مایکروسافت پیش از این کنسول ایکس‌باکس وان را در اواخر سال ۲۰۱۵ و اوایل سال ۲۰۱۶ به طور موقت تا ۳۰۰ دلار کاهش و به فروش می‌رساند. هیچ صحبتی در مورد این تخفیف که آیا دائمی خواهد بود یا موقت عنوان نشده است.

در دیگر خبرها در ارتباط با ایکس‌باکس، مایکروسافت این هفته در E3 2016، مدل اسلیم کنسول ‌ایکس‌باکس وان به نام ایکس‌باکس وان اس برای انتشار در سال جاری و همچنین نسخه قوی‌تر این کنسول با اسم رمز Scorpio را معرفی کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده