نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

پنج بازی جدید به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان اضافه شد

شرکت مایکروسافت پنج بازی جدید را از طریق سرویس Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس ‌وان عرضه خواهد کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 تعداد زیادی بازی جدید را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد. حال این کمپانی پنج بازی جدید را به لیست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرده است.

براساس اعلام شرکت مایکروسافت بازی‌های Left 4 Dead و Portal 2 و Flashback و Babel Rising و Brain Chanllenge (دنباله بازی‌های Left 4 Dead  و Portal: Still Alive هم اکنون در این سرویس در دسترس قرار دارد) به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند. میجر نلسون انتشار این بازی‌ها را برای سرویس Backward Compatibility در توئیتر خود خبر داد و در ادامه پست خود اعلام کرد که کسانی که قبلا این بازی‌ها را برای کنسول ایکس‌باکس 360 خریده‌اند، می‌توانند این بازی‌ها را از هم‌اکنون تجربه کنند.

شرکت مایکروسافت هفته گذشته نیز بازی‌های XCOM: Enemy Within و Foul Party و Monopoly Plus و Sega Bass Fishing را برای سرویس Backward Compatibility منتشر کرد. بازی‌های جدید بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی برای سرویس Backward Compatibility منتشر می‌شوند. تاکنون نزدیک به ۲۰۰ بازی از کنسول ایکس‌باکس 360 به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند تمامی این بازی‌ها را تجربه کنند. همچنین این شرکت تأیید کرده است  چهار بازی ‌Bioshock و Bioshock 2‌ و Bioshock Infinite و Skate در آینده برای سرویس Backward Compatibility منتشر خواهند شد.

طرفدارن نیز بازی‌های Call of Duty: Black Ops II و The Elder Scrolls V: Skyrim و Red Dead Redemption را از مایکروسافت درخواست کرده اند که به این سرویس اضافه کند. اما علی‌رغم تقاضای بسیار زیاد این بازی‌ها توسط طرفداران،  شرکت مایکروسافت هیچ اعلام رسمی نسبت به انتشار این بازی‌ها نکرده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده