// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲

حالت Horde Mode بازی Gears of War 4 روی تمامی نقشه های بخش چندنفره قابل بازی است [E3 2016]

بازی Gears of War 4، محصول استودیو کوالیشن، یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های کمپانی بزرگ مایکروسافت است که امسال عرضه خواهد شد. به تازگی مشخص شده که حالت Horde Mode این بازی بر روی تمامی نقشه‌های بخش چندنفره قابل اجراست. با زومجی همراه باشید.

شاید شما نیز حالت Horde Mode را از بازی Gears of War 2 به یاد داشته باشید. این حالت قرار است به نسخه‌ی چهارم این بازی یعنی Gears of War 4 نیز منتقل شود. طبق اخبار منتشر شده از وب‌سایت DualShockers، راد فرگوسن، رییس استودیو Coalition، در راستای انتقال حالت ذکر شده از نسخه‌ی دوم این بازی به نسخه‌ی چهارم آن جزییاتی را بیان کرد که در کنفرانس این کمپانی در نمایشگاه E3 2016 منتشر شد. بازی Gears of War 4 به وسیله‌ی نقشه‌های جدید و متنوع بروز رسانی خواهد شد و پس از گذشت یک سال از انتشار آن، بازیکنان می‌توانند از بین ۲۴ نقشه‌ی متنوع به بازی بپردازند. تمامی این نقشه‌ها نیز طبق گفته‌ی فرگوسن قابل بازی در حالت Horde Mode خواهند بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این بازی امکان ساخت، تجهیز و ایجاد استحکامات و موانع در محل قرارگیری بازیکن و همچنین تله گذاری است که امکان جابه‌جا کردن و تعمیر نیز برای آنها وجود دارد. البته در این نسخه آب و هوا نیز بر روی استحکامات و موانع نصب شده توسط شما تاثیر می‌گذارد. بطور مثال طوفان می‌تواند حصار و مواضع دفاعی را که شما ایجاد کرده‌اید در هم بکوبد یا شاید به نفع شما نیز عمل کند و وسیله یا ابزاری جدید را به سمت شما بیاورد که جالب توجه است. این بازی از قابلیت Play Anywhere که به تازگی در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد، پشتیبانی می‌کند و همچنین بخش چندنفره‌ی آن نیز بهبودهای چشمگیری پیدا کرده است. پیش‌تر در زومجی ۸ دقیقه از گیم‌پلی بازی Gears of War 4 را در جریان نمایشگاه E3 2016 و همچنین حالت جدید بخش چندنفره‌ی آن را نیز مشاهده کردید. در مطلبی دیگر نیز خبر معرفی کنترلر ایکس باکس وان الیت با طرح Gears of War 4 را مطالعه کردید. این بازی در تاریخ ۲۰ مهر ماه سال جاری (۱۱ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده