// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

بازی Elder Scrolls Online محتوا و امکانات بیشتری دریافت خواهد کرد [E3 2016]

در جریان کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016 بود که بازی Elder Scrolls Online معرفی شد و همه‌ی طرفداران را مجددا به دنیای این بازی فراخواند. در جدیدترین اخبار این بازی مشخص شده که بزودی امکانات و محتوای بیشتری در قالب بسته‌های الحاقی برای آن منتشر خواهد شد.

بازی محبوب Elder Scrolls Online بزودی در قالب بسته‌ی الحاقی جدید سیاه‌چاله و امکانات بیشتری برای شخصی سازی و هاوسینگ (Housing) دریافت خواهد کرد و نسخه‌ی معرفی شده در نمایشگاه E3 2016 را بسیار کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. Matt Firor، کارگردان بازی، در این راستا در گفتگو با وب‌سایت IGN اینطور گفت که در کنار فراهم شدن امکان شخصی سازی شخصیت‌ها در آرایشگاه، بسته‌ی افزایشی دیگری به نام Argonian Dungeon برای اضافه کردن سیاه‌چاله‌های جدید، در ماه آگوست به بازی اضافه خواهد شد و همچنین قابلیت پر طرفدار و پر درخواست هاوسینگ بازیکنان نیز در چهارماهه‌ی اول سال بعدی میلادی در دسترس خواهد بود. از جمله‌ی سایر اقداماتی که استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی Zenimax در کنفرانس Bethesda انجام داد، معرفی بروز رسانی One Tamriel و خبر انتشار بسته‌ی الحاقی Dark Brotherhood برای نسخه‌های کنسولی این بازی زیبا بود.

وی همچنین گفت که این استودیو به دنبال این هدف است که بسته‌های الحاقی کوچک‌تر و بیشتری بسازد تا بتواند بازیکنان را بیشتر و بهتر تامین کند و با انتشار این DLC ها بطور متناوب، تقریبا حالتی شبیه به حالت اپیزودیک را در این بازی به وجود آورد. ادامه‌ی صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در این روش دیگر خبری از بازیکنان و بازی سخت و هاردکور نیست، که مثلا شما مجبور باشید نزدیک به شش ماه بازی کنید و سپس از آن خسته شده و خارج شوید. خیلی جالب است که نحوه‌ی تغییر روال بازی را با این هدف جدید ببینید. دیگر خبری از بازی طولانی نیست. در عوض بازیکنان بسیاری وجود خواهند داشت که هر یک پس از بازی به مدت دو یا سه هفته و پس از رسیدن به یک هدف یا منطقه‌ای خاص، بازی را کنار گذاشته و مجددا پس از دو ماه بازگشته و همین روال را ادامه می‌دهند. چون که دیگر بازیکنان تحت فشار زمان نیستند که مجبور باشند تمامی این مراحل و اهداف را به یکباره به اتمام برسانند. ایده‌ی ما برای خلق این‌چنین بسته‌هایی باعث این مزیت و تامین بازیکنان خواهد شد. بسته‌هایی که کوچک‌تر و بیشتر بوده و دارای داستان‌ها و مراحلی مرتبط به هم هستند.

پیش‌تر و در جریان نمایشگاه E3 2016 در زومجی خواندید که بروز رسانی جدید بازی Elder Scrolls Online امکان جستجو در جهان را به بازیکن می‌دهد و در مطلبی دیگر نیز تریلر بخش داستانی بازی The Elder Scrolls: Legends را مشاهده کردید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده