نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

جزییات جدیدی از بازی Super Mario: Star Rush ارائه شد [E3 2016]

شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 جدیدترین بازی از سری بازی Super Mario با نام Super Mario: Star Rush را برای کنسول دستی 3DS معرفی کرد و حال جزییات جدیدی از این بازی ارائه شده است. براس مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

زمانی که در کنفرانس شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 تمام توجه‌ها به معرفی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wildمعطوف شده بود، این شرکت موارد هیجان‌انگیز دیگری را نیز برای طرفداران به نمایش گذاشتند. یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاق، معرفی یک بازی جدید از سری بازی Super Mario بود. شرکت نینتندو از بازی جدید Super Mario: Star Rush برای کنسول دستی 3DS‌ رونمایی و مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

تمرکز اصلی بازی Super Mario: Star Rush همانند نسخه‌های قبلی این سری بیشتر برروی تجربه قابل حمل بازی و حرکات سریع در پیش بردن روند بازی قرار دارد و براساس اعلام سازندگان روند گیم‌پلی و حالت قابل حمل بازی را باهم ترکیب کرده‌اند تا تجربه‌ای جدید را برای بازیکنان به وجود آورند. در بازی Super Mario: Star Rush موارد جدید دیگری نیز به گیم‌پلی این بازی اضافه شده است که مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت و تنوع زیادی به بازی خواهد بخشید.

بازی Super Mario: Star Rush در روز ۱۴ آبان سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول دستی 3DS منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده