نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تماشا کنید: گیم پلی بازی Strafe؛ شوتری به سبک بازی‌های دو دهه پیش [E3 2016]

طی نمایشگاه E3 2016 وب‌سایت گیم‌اسپات تریلری ۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Strafe را منتشر کرده است. این بازی به سبک‌وسیاق بازی‌های تیراندازی اول-شخص دهه‌ی ۹۰ میلادی ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

در جریان E3 2016 تریلری از بازی Strafe منتشر شده است. این ویدیو ۴ دقیقه از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید؛ البته در جریان باشید که Strafe درواقع ادای دِینی به بازی‌های تیراندازی اول-شخص دو دهه پیش است و در نتیجه، شاید این ویدیو برای‌تان جذابیتی نداشته باشد و گرافیک بازی اصطلاحاً توی ذوق‌تان بزند.

  | 

بازی Strafe توسط استودیو پیکسل تایتانز (Pixel Titans) در حال توسعه است و وظیفه‌ی انتشار آن را هم دیوالور دیجیتال بر عهده گرفته است. این بازی با موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته می‌شود و سازندگان‌اش شعار «گرافیک و گیم‌پلی فوق پیشرفته؛ کپی‌رایت سال ۱۹۹۶» را برای آن انتخاب کرده‌اند! در این میان حتی وب‌سایت بازی هم به سبک وب‌سایت‌های سال‌های دور طراحی شده است.

بازی Strafe قرار است در سال ۲۰۱۷ برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک منتشر شود.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده