// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

بازی با تمامی شخصیت های LawBreakers در تریلر گیم پلی این بازی [E3 2016]

بازی انحصاری اول شخص LawBreakers، محصول استودیو باس کی پروداکشنز، جزو بازی‌های مورد انتظار سال جاری میلادی است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است. به تازگی و در جریان نمایشگاه E3 2016 گیم‌پلی بازی با تمامی شخصیت‌های این بازی منتشر شده است.

بازی اکشن اول شخص LawBreakers که طراحی آن بر عهده‌ی کلیف بلیزینسکی، خالق سری دنده‌های جنگ (Gears of War) و ساخت آن نیز بر عهده‌ی استودیو Boss Key Productions است، همه‌ی طرفداران دوآتشه‌ی بازی‌های پی‌سی را منتظر اعلام تاریخ دقیق انتشار نگه داشته و تنها به واسطه‌ی انتشار تریلرهایی مانند تریلر گیم‌پلی بازی با تمامی شخصیت‌های این بازی، طرفداران را تا زمان انتشار سرپا نگه می‌دارد. این تریلر تماشایی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  | 

اگرچه این بازی انحصاری پی‌سی است، اما پیش‌تر کلیف بلیزینسکی از تمایل خود برای انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتم سخن گفته بود. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، از امروز مورخ ۲۹ خرداد ماه، نسخه‌‌ی آلفای محدود بازی LawBreakers عرضه شده است. در مطلبی دیگر نیز خصوصیات کلاس Vanguard این بازی را مطالعه کردید. همچنین پیش‌تر تریلر دیگری نیز از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کرده بودید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده