نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

لیست بازی هایی که از قابلیت Play Anywhere ایکس باکس پشتیبانی می کنند

در نمایشگاه E3 2016، مایکروسافت قابلیت جدیدی به نام Play Anywhere را معرفی کرد که قابلیت بسیار هیجان انگیز و جالبی برای کسانی بود که هم کنسول ایکس‌باکس وان و هم رایانه شخصی دارند. حال، لیست کامل بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، مشخص شده است. با ما همراه باشید.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، این کمپانی از قابلیت Play Anywhere رونمایی کرد که به شما اجازه می‌دهد برخی از بازی‌ها را برای ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 خریداری کنید و آن را به صورت رایگان، برروی پلتفرم دیگر هم تجربه کنید.

همچنین این قابلیت، پیشروی شما در بازی را به صورت یک فایل یکپارچه ذخیره می‌کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید مقداری از بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس وان خود انجام دهید و ادامه آن را برروی رایانه‌ شخصی مبتنی بر ویندوز 10 خود پیش ببرید. حتی اچیومنت‌هایی هم که دریافت می‌کنید، برروی هر دو نسخه از بازی، اعمال می‌شوند. نکته بسیار جالب این قابلیت، این است که شما فقط یک‌بار هزینه می‌کنید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، تمام بسته‌های الحاقی که شما برای بازی خود خریداری کنید نیز، برروی هر دو پلتفرم قابل اجرا خواهند بود. سیزن پس‌ها، محتوای اضافی و موارد دیگر نیز شامل این قابلیت می‌شوند.

برای استفاده از این سرویس، شما باید جدیدترین بروزرسانی ویندوز 10 که نامش Anniversary Update است و قرار است اواسط تیر ماه منتشر شود را برروی سیستم خود نصب کنید و همچنین آخرین بروزرسانی کنسول ایکس‌باکس وان را نیز دریافت کنید. این قابلیت، فقط برروی نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها وجود دارد و در صورت تهیه نسخه فیزیکی آنها، نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

تا به حال تنها ۱۲ بازی از طرف مایکروسافت اعلام شده‌اند که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؛ با این حال مایکروسافت قول داده است که این تعداد را افزایش دهد. تمام بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، لوگوی Xbox Play Anywhere را برروی صفحه اختصاصی خود برروی فروشگاه‌های آنلاین ایکس‌باکس و ویندوز دارند. در زیر می‌توانید لیست تمام ۱۲ بازی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنید:

نظر شما درباره این قابلیت ایکس‌باکس چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده