نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

بتای بازی Halo Wars 2 تا ۴۸ ساعت دیگر تمدید شد

درحالی که بتای بخش چند نفره بازی Halo Wars 2 امروز باید به اتمام می‌رسید، اما مایکروسافت این زمان را ۴۸ ساعت دیگر و تا روز ۲ تیر تمدید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بتای بخش چند نفره بازی Halo Wars 2 بر روی کنسول ایکس‌باکس وان تا روز ۲۲ ژوئن (۲ تیر) تمدید شد.  زمانبندی اصلی زمان بتا تا پایان روز ۲۰ ژوئن (امروز ۳۱ خرداد) به اتمام می‌رسید، اما با توجه به پست دن ایوب، از اعضای استودیوی 343 Industries، در صفحه شخصی توییتر خود، به دلیل درخواست بالای بازیکنان و طرفداران، این زمان تا دو روز دیگر تمدید شده است و بازیکنان می‌توانند تا ۴۸ ساعت دیگر بتای این بازی را تجربه کنند.

پیش از معرفی و تایید نسخه بتا توسط مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016 در هفته گذشته، اطلاعات و تصاویر نسخه بتا بر روی فروشگاه ایکس‌باکس قرار گرفته و به بیرون درز کرد.  بازی Halo Wars 2 توسط استودیو کریتیو اسمبلی ساخته و توسعه داده می‌شود و در تاریخ ۳ اسفند ماه سال جاری (۲۱ ماه فوریه سال ۲۰۱۷) برای رایانه‌های شخصی ویندوز 10 و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی از قابلیت Play Anywhere ایکس باکس پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید تریلر جدید این بازی که در E3 2016 به نمایش در آمده است را در اینجا تماشا کنید.

آیا شما بتای بخش چند نفره بازی Halo Wars 2 را تجربه کرده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده