نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷

مدل جدیدی از کنترلر DualShock 4 در شرکت FCC ثبت شد

شرکت سونی مدل جدیدی از کنترلر DualShock 4 کنسول پلی‌استیشن 4 را در شرکت FCC ثبت کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کمپانی سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال ساخت نسخه قدرتمندی از کنسول پلی‌استیشن 4 با اسم رمز پلی‌استیشن نئو است، اما ظاهرا مهندسان پلی‌استیشن وسیله دیگری را نیز در دست ساخت دارند. امروز شرکت FCC اولین اسناد از مدل جدید کنترلر DualShock 4 کنسول پلی‌استیشن 4 را با کد محصول «CUH-ZCT2U» در سایت خود منتشر کرد. تصویر زیر مشخصات فنی مدل جدید کنترلر DualShock 4 را نشان می‌دهد:

DualShock4-1

کنترلر جدید DualShock 4 دارای وزن، ولتاژ منبع تغذیه، آمپراژ باتری یکسان با مدل‌های پیشین است که توسط شرکت FCC ثبت شده است. تنها تفاوت فنی کنترلر جدید DualShock 4، آنتن بلوتوث آن است. براساس سند منتشر شده، فقط یک تفاوت در کدهای این سند وجود دارد.

از زمان  انتشار کنسول پلی‌استیشن 4 تاکنون، به استثنای نسخه ویژه کنترلر Star Wars که به طور کامل دارای یک کد متفاوت است، در تمام مدل‌های کنترلر DualShock 4 از کد CUH-ZCT1 استفاده شده است. کنترلر جدید DualShock 4 اولین مدلی است که یک رقم از مدل اصلی کنترلر بالاتر رفته است، مدل اصلی کنترلر DualShock 4 با کد «ZCT1» و مدل جدید کنترلر DualShock 4 با کد «ZCT2» ثبت شده است.

در حال حاضر، گرچه این اسناد قابل فهم هستند اما بررسی این اسناد اطلاعات جدیدی به ما نمی‌دهد و به این هم باید توجه کنیم که شرکت FCC فقط یک شرکت سخت‌افزاری تجهیزات رادیویی است.

DualShock4-2

نظر شما کاربران زومجی درباره مدل جدید کنترلر DualShock 4 کنسول پلی‌استیشن 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده