نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸

تماشا کنید: ۱۰ دقیقه از گیم پلی بازی Inside

بازی Inside ساخته‌ی جدید سازندگان بازی دوست داشتنی Limbo است که در جریان نمایشگاه E3 2016 تاریخ انتشار آن هم با نمایش یک ویدئو زیبا اعلام شد. به تازگی سایت Polygon تریلری جدیدی از این بازی منتشر کرده است که برای اولین بار گیم‌پلی فوق‌العاده آن را به نمایش می‌گذارد.

بازی Inside جدیدترین ساخته‌ی استودیو پلی‌دد (Playdead)، سازندگان بازی خوش ساخت و دوست داشتنی Limbo، است. Inside یک بازی در سبک معمایی و پلتفرمر (سکوبازی یا همان پرشی) است که از نظر حال‌و‌هوا، محیط بازی و وجود یک کاراکتر تنها مشابه همان Limbo به نظر می‌رسد. شما در این بازی کنترل یک پسر بچه را بر عهده دارید که در محیطی تاریک و تقریبا یک رنگ باید علاوه بر اینکه از مرگ شخصیت بازی بدون استفاده از مبارزه جلوگیری کنید، به حل معماهای مختلف نیز می‌پردازید.

بازی Inside ابتدا در نمایشگاه E3 2014 و در کنفرانس کمپانی مایکروسافت به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان معرفی شد و در آن زمان اعلام شد اوایل سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. اما بازی تاخیر خورد و سازندگان نتوانستند Inside را برای عرضه در آن زمان آماده کنند و در بیانیه رسمی خبر تاخیر در انتشار آن را بدون ذکر تاریخی مشخص اعلام کردند.

با این حال در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، استودیو پلی‌دد با نمایش تریلری از تاریخ انتشار Inside رونمایی کرد. اما تا به حال هرچه از این بازی دیده بودیم به محیط و تصاویر کلی بازی مربوط می‌شدند. اما سایت Polygon به تازگی ویدئویی را از بازی Inside منتشر کرده است که گیم‌پلی بازی را هم به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای را تماشا کنید. طراحی هنری، نفس‌نفس زدن‌های پسرک و استرس و ترسی که محیط و مراحل به شما منتقل می‌کنند فوق‌العاده اند:

|

بازی Inside در تاریخ ۲۹ ژوئن (۹ تیر) برای ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۷ جولای (۱۷ تیر) برروی استیم و برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده