نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

اکران انیمیشن The Lego Movie 2 تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد

طرفداران انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) باید مدت بیشتری برای دیدن قسمت دوم این انیمیشن صبر کنند. کمپانی برادران وارنر تایید کرد انیمیشن فیلم لگو ۲ (The Lego Movie 2) با تاخیری ۹ ماهه در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انیمیشن The Lego Movie در کنار فروشی که کرد، توانست بسیاری از مردم را شگفت زده کند. این انیمیشن که بسیار مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته بود، تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ شد و جوایز زیادی را بدست آورد. به همین دلیل هم ساخت دنباله این انیمیشن خیلی دور از انتظار نبود و پس از مدتی رسما تایید شد، اما اکنون کمپانی برادران وارنر اعلام کرد  زمان اکران این انیمیشن تغییر کرده است و با ۹ ماه تاخیر اکران خواهد شد.

انیمیشن The Lego Movie 2 در اصل برای اکران در می ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود، اما طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، این انیمیشن درحال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. فیل لورد و کریستوفر میلرکه کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در فیلم حاضر خواهند بود و کارگردانی ادامه این انیمیشن بر عهده راب چراب خواهد بود. لورد و میلر درحال حاضر کارگردانی قسمت فرعی جنگ ستارگان را که تمرکز آن بر روی هان سولو جوان است، بر عهده دارند، این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند.

با این حال، طرفداران برای دیدن یک انیمیشن لگویی بر روی صفحه نقره‌ای، لازم نیست تا سال ۲۰۱۹ صبر کنند، انیمیشن لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و ویل آرنت که در نقش صداپیشه بتمن در انیمیشن The Lego Movie حضور داشت، در این انیمیشن نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. شما می‌توانید اولین تصاویر این انیمیشن را اینجا مشاهده کنید.

علاوه بر این، پس از ساخت ۶ فصل از انیمیشن موفق Lego Ninjago ، قرار است این انیمیشن نیز صاحب یک فیلم بلند شود. انیمیشن The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده