نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تصاویر و اطلاعاتی از نقشه‌های بسته Warzone Firefight بازی Halo 5 منتشر شد

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) از دو نقشه‌ی جدید که قرار است به زودی برای بازی Halo 5: Guardians عرضه شوند رونمایی کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

343 اینداستریز یکسری تصاویر را از نقشه‌ی پراسپکت (Prospect) حالت وارزون اسالت که قرار است از طریق بسته Warzone Firefight به زودی برای Halo 5: Guardians عرضه شود به نمایش گذاشت. پراسپکت روی یک کلونی انسانی گلس شده در مریدین واقع شده است. این منطقه قبلاً توسط کاوننت‌ها گلس شده بود و بعداً توسط یک شرکت معدن کاری با نام لیانگ دورتموند مجدداً احیا شد. گیمرها در تأسیسات معدن کاری فرود خواهند آمد و می‌بایست افرادی که در آنجا قرار دارند را شکست دهند. این مرحله دارای راه‌های کناری پنهان متعدد روی زمین، در خندق‌ها و سکوهای طبقه‌ای است. دفاع اصلی یا به عهده‌ی گیمرهای دارای سلاح‌های قدرتمند است یا گیمرهایی که دروازه‌ها را برای پشتیبانی با وسایل نقلیه مهیا می‌سازند.

343 اینداستریز تصاویری از تایدال (Tidal)، محیط جدید فورج هیلو، را نیز منتشر کرده است. طراحان فورج می‌توانند از این محیط برای ساخت نقشه‌های جدید استفاده کنند. در نهایت 343 اینداستریز یکسری طرح مفهومی از نقشه‌ی جدید حالت وارزون به نمایش گذاشته است که به همراه بسته وارزون فایرفایت عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین توضیحاتی را در خصوص این طرح‌های هنری ارائه داده‌اند که می‌توانید در ادامه بخوانید. گالری تصاویر منتشر شده را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

خرابه‌های باروک استون روی یک مجتمع پیشرفته مربوط به دوره‌های اولیه گسترش بین ستاره‌ای سنگهلی (Sangheili) قرار گرفته است. پیامبرهای سنس‌هیوم و خادمینشان برای هزاران سال در سنگهلیوس حکمرانی کردند، اما دارائی‌های سنگهلی خیلی قبل‌تر از شکل گیری کاوننت‌ها به پایان رسید. این جایگاه مقدس و دور افتاده در دورانی که اکنون فراموش شده است  یک باغ سرسبز و خانه‌ای برای برج‌های شیشه‌ای و فلزی بود که برای فرستادن اولین کاوشگرهای بین سیاره‌ای سنگهلی به فضا استفاده می‌شد. اما هنگامی که آب و هوای سیاره تغییر کرد و رازهای ضد جاذبه کشف شدند برج‌ها به متروکه تبدیل گشتند و سرانجام دچار فرسایش شدند. پیش از اینکه سایه‌ی این ساختمان‌ها روی این سرزمین بیافتد جنگ آغازین شروع شد و به پایان رسید، همچنانکه جنگجویان زاهد به دنبال بازگشت به سنت‌ها بودند خانه‌ها و سرای دانش و تمرین خودشان را در این سرزمین که دیگر به صحرا تبدیل شده بود بنا کردند. اکنون که گویا چرخه‌ای در حال کامل شدن است و معابد و صومعه‌های فروافتاده در اثر بادهای گرم رو به زوال هستند، سازه‌های جدید و بیگانه  که در بافت قدیمی بنا شده‌اند امید زندگی دوباره را می‌دهند.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده