نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴

بسته الحاقی Second Assault بازی Battlefield 4 را رایگان روی کنسول‌های مایکروسافت تجربه کنید

کمپانی الکترونیک آرتز در راستای تحقق وعده‌های پیشین خود مبنی‌بر عرضه رایگان بسته‌های الحاقی Battlefield 4، شوتر پرطرفدار استودیوی دایس، امروز بسته الحاقی Second Assault این بازی را برای دارندگان پلتفرم‌ ایکس‌باکس رایگان کرد. با زومجی همراه باشید.

EA در برنامه ویژ‌ه‌ای که با نام «به‌سوی Battlefield 1» برای استقبال از عضو جدید خانواده «بتلفیلد» تدارک دیده، وعده داده است تا تمامی بسته‌های الحاقی دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline را رایگان کند و تا به‌این جای کار DLCهای پرطرفدار Dragon’s Teeth و Final Stand برای «بتلفیلد 4» و همچنین بسته الحاقی Robbery برای «بتلفیلد هاردلاین» از حالت پرداختی خارج شده‌اند. اکنون مطلع شده‌ایم که گسترش‌دهنده‌ی Second Assault بتلفیلد 4 نیز به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌ است و دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 می‌توانند این بسته را هم‌اینک از طریق فروشگاه ایکس‌باکس دریافت کنند. گسترش‌دهنده Second Assault که پیش از این تنها با پرداخت مبلغ ۱۵ دلار قابل تهیه بود، اکنون برچسب رایگان را در فروشگاه‌های ایکس‌باکس دریافت کرده است و این خود می‌تواند اقدامی مثبت برای افزایش تعداد کاربران آنلاین بازی و جذب مخاطبین بیش‌تر برای Battlefield 1 تلقی شود. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود بسته مذکور برای کنسول مورد نظر خود بپردازید:

در حال حاضر، بسته الحاقی Second Assault همچنان با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه‌های اوریجین و پلی‌استیشن عرضه می‌شوند، اما اگر روال فرایند رایگان‌سازی محتویات این بسته را همچون دو بسته دیگر در نظر بگیریم، دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز می‌توانند برای تجربه این DLC در ساعات یا روزهای آینده به‌صورت رایگان حساب باز کنند.

Second Assault، آذرماه ۱۳۹۲ منتشر شد؛ این گسترش دهنده بخش چند نفره بازی Battlefield 4، شامل چهار نقشه مختلف با اسامی Operation Metro ،Caspian Border ،Gulf of Oman و Operation Firestorm می‌شود که هر کدام با الهام از نقشه‌های Battlefield 3 طراحی شده‌اند. همچنین پس از نصب این بسته، پنج اسلحه جدید و ۱۰ چالش اضافی نیز برای هرچه بی‌نقص‌تر شدن بخش چندنفره بتلفیلد 4 در دسترس قرار خواهند گرفت.

Battlefield 1، جدیدترین قسمت مجموعه «میدان نبرد» که بازیکنان را به نبردهای مهیب و خونین جنگ جهانی اول خواهد برد، در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده