نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بروزرسانی ماه ژوئن بازی Rocket League عرضه شد

استودیو سایانیکس (Psyonix) آپدیت ماه ژوئن بازی Rocket League را منتشر کرده که یک نقشه و امکانات جدیدی برای شخصی‌سازی ماشین‌ها را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

استودیو سایانیکس چندی پیش بروزرسانی ماه ژوئن بازی Rocket League را معرفی کرده بود که بزرگ‌ترین آپدیت بازی تا به امروز محسوب می‌شود. این آپدیت دیروز (۱ تیر) عرضه شد و در آن شاهد اضافه شدن یک نقشه جدید با نام «نئو توکیو» هستیم که حال و هوایی سایبرپانکی دارد و گزارشگر بازی در این نقشه هم یک فرد ژاپنی است. در این بروزرسانی همچنین شاهد اضافه شدن آیتم‌های «کمیاب» و «بسیار کمیاب» تزیینی به بازی هستیم.

بخش دیگری که با آپدیت ماه ژوئن به بازی اضافه شده، یک سیستم داد و ستد است که به گیمر اجازه می‌دهد تا آیتم‌های خود را با آیتمی که یک سطح کمیاب‌تر است، تعویض کنند. همچنین با استفاده از این سیستم می‌توان آیتم‌های تکراری را هم از بین برد. همچنین با این بروزرسانی آیتم‌های رنگی و ظاهری جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که امکان شخصی‌سازی بیشتر خودرو‌ها رو فراهم می‌کند. آیتم‌های رنگی نمونه مشابه آیتم‌های فعلی ولی با رنگی متفاوت هستند که البته فقط بر روی ماشین‌هایی خاص می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

همچنین در بروزرسانی اخیر «راکت لیگ» امکانات جدیدی برای چت کردن با دیگر گیمر‌ها، شادی‌های جدید پس از مسابقات و ۸ اچیومنت و تروفی جدید به بازی اضافه شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده