نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

تولید فیلم Spider-Man: Homecoming آغاز شد

با انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، به نظر می‌آید تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به اعتقاد بسیاری از طرفداران، اولین حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، یکی از نقاط مثبت این فیلم بوده است. حال انتظارات از اولین فیلم مستقل مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به نام Homecoming بالا رفته است. فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Homecoming به تازگی آغاز شده و وبسایت جاست‌جرد برخی از تصاویر شروع فیلمبرداری این فیلم را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Spider-Man Homecoming 1

کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده  یان واتس خواهد بود. مریسا تومه،‌ که در فیلم Captain America: Civil War در نقش زن عمو می بازی کرد،‌ برای بازی در این نقش در این فیلم باز خواهد گشت،‌ از دیگر نکات این تصاویر حضور زندیا در کنار تام هالند در پشت صحنه فیلمبرداری است. هفته گذشته، دونالد گلاور به جمع بازیگران فیلم (Spider-Man: Homecoming) پیوست و حضور رابرت داونی جونیور نیز پیش از این در این فیلم تایید شده بود.  با این وجود مارول هنوز به طور رسمی بازیگران این فیلم را تایید نکرده است،

در ماه می، خبری منتشر شد که مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند. شایعات حضور کیتون در این فیلم به اوایل سال میلادی بر می‌گردد، اما مذاکرات اولیه حضور وی در این فیلم متوقف شد. هالییود ریپورتر در خبری مدعی شد مارول پیش از بازگشت دوباره کیتون، گزینه‌های دیگری را برای حضور در این فیلم بررسی و با آن‌ها مذاکره کرده است.

اخیرا مشخص شده است که اگرچه فیلم  Spider-Man: Homecoming تولید مشترک بین مارول استودیو و سونی خواهد بود، اما مارول، تصمیمات اصلی و کلیدی را در ارتباط با ساخت فیلم Spider-Man Homecoming می‌گیرد و وظیفه خلق داستانی مبتکرانه و جدید با این کمپانی است. در مصاحبه‌ای اختصاصی با کانال یوتیوب ‫HeyUGuys، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تاکید کرد رابطه بین این دو استودیو بسیار خوب و مطلوب است. او گفت:

خب، من همه افراد مسئول در سونی را از خیلی وقت پیش می‌شناسم. امی پاسکال و تام روث‌من که هم‌اکنون مدیر بخش سرگرمی‌های سونی هستند، سال‌های سال است که آن‌ها را می‌شناسم. این فوق‌العاده است، منظورم کار با کسانی است که از خیلی وقت پیش آن‌ها را می‌شناسید و با اخلاق و روش کارشان آشنا هستید. آن‌ها واقعاً پشتیبان و حامی فوق العاده‌ای برای ما هستند. آن‌ها به ما اجازه اخذ تصمیمات حساس و خلاقانه را برای هرچه زیباتر شدن فیلم داده‌اند. علاوه بر این‌، آن‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای نیز هستند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده