نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تماشا کنید: اولین تریلر از گیم پلی بازی NHL 17

شرکت الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی NHL 17 منتشر و اعلام کرد تصویر  ولادیمیر تاراسنکو، ستاره تیم سنت لوئیز بلوز، بر روی کاور این بازی قرار خواهد گرفت. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز در مراسم اهدای جوایز برترین‌های NHL در سال ۲۰۱۶، با پخش تریلری از بتای آنلاین بازی شبیه‌سازی هاکی روی یخ NHL 17 رونمایی کرد. در این تریلر تصویر ولادیمیر تاراسنکو، ستاره تیم سنت لوئیز بلوز، به عنوان ستاره امسال بازی NHL برروی کاور بازی NHL 17 قرار گرفته است. شما می‌توانید تصویر روی جلد بازی NHL 17 را در پایین مشاهده کنید:

NHL 17 - Cover Art

کسانی که علاقه دارند بتای آنلاین بازی NHL 17‌ را تجربه کنند، می‌توانند در سایت EA Sports ثبت نام کنند. بتای آنلاین بازی NHL 17 در روز ۲۷ تیر در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان پس از ثبت‌نام برای بخش بتای بازی NHL 17، یک ایمیل حاوی کد ورود به بخش بتای بازی دریافت خواهند کرد. بازیکنان در بتای آنلاین بازی NHL 17 می‌توانند بخش‌های Hockey Ultimate Team و EASHL را تجربه کنند. بتای آنلاین بازی NHL 17 در روز ۱۴ مرداد به پایان خواهد رسید. در تریلر منتشر شده ولادیمیر تاراسنکو را در گیم‌پلی بازی NHL 17 نشان می‌دهد. بازی NHL 17 در روز ۲۳ شهریور برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در بازی NHL 17 بخش جدیدی با نام «جام جهانی هاکی» معرفی شده است که این بخش برای اولین بار در این سری با بخش Be a GM ترکیب شده است. در این بخش بازیکنان می‌توانند تمامی بخش‌های بازیکنان، قیمت بلیط مسابقات، بازاریابی و نقل و انتقالات را کنترل کنند. همچنین بازی NHL 17 دارای بخش جدید دیگری با نام Draft Champions است که شبیه بخش Draft Champions سری بازی Madden NFL است. بازیکنان در این بخش می‌توانند برای جذب بازیکنان جدید فراخوان بدهند و آنها را در تیم خود قرار بدهند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی NHL 17 را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده