// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

خالق سری Assassin's Creed سال ها است که بازی های یوبی سافت را تجربه نکرده است

پاتریس دسیلت، خالق مجموعه Assassin's Creed، در مصاحبه با مجله Edge اعلام کرده است که از سال ۲۰۱۲، هیچ‌یک از بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت را تجربه نکرده است. با زومجی همراه باشید.

پاتریس دسیلت (Patrice Désilets) از بازی‌سازان باسابقه و به‌نام کمپانی یوبی‌سافت بود که علاوه بر خلق سری Assassin's Creed، تجربه حضور در تیم سازنده بازی‌هایی از جمله Prince of Persia: The Sands of Time،  Hype: The Time Quest و  Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield را نیز در کارنامه دارد. علی‌رغم سابقه درخشان و طولانی مدت پاتریس دسیلت در کمپانی یوبی‌سافت، وی در نهایت از این کمپانی جدا شده و در سال ۲۰۱۴ استودیو پنش دیجیتال گیمز (Panache Digital Games) را تاسیس کرد. حال، پاتریس دسیلت در مصاحبه با مجله Edge اعلام کرده  از آخرین محصول کمپانی یوبی‌سافت که بازی کرده، ۴ سال می‌گذرد:

من فرد مناسبی نیستم که از او در مورد بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت سوال کنید. از سال ۲۰۱۲ تاکنون هیچ‌یک از بازی‌های این کمپانی را تجربه نکرده‌ام. برای آخرین بار دو ساعت Assassin's Creed III را بازی کردم و تمام.

با تمام احترام و علاقه‌ای که به کمپانی یوبی‌سافت دارم، نمی‌توانم نمایش لوگو این کمپانی بر روی صفحه نمایش را تحمل کنم. دلیل این امر مسائل شخصی است و به نوعی عیب من محسوب می‌شود.

با توجه به پیشینه و سابقه‌ پاتریس دسیلت در کمپانی یوبی‌سافت، اظهار چنین جملاتی از سوی وی چندان دور از انتظار نبود. پاتریس دسیلت در سال ۲۰۱۰ و در میانه راه ساخت Assassin's Creed: Brotherhood، با هدف پیوستن به استودیو تی‌اچ‌کیو مونترال، کمپانی یوبی‌سافت را ترک کرد. با این‌حال، به دلیل ورشکستی کمپانی تی‌اچ‌کیو و تصاحب استودیو تی‌اچ‌کیو مونترال توسط کمپانی یوبی‌سافت، پاتریس دسیلت پس از گذشت سه سال به کمپانی یوبی‌سافت بازگشته و حقوق مادی و معنوی 1666Amesterdam، جدیدترین ساخته او به این کمپانی منتقل شد. اما این بازگشت مدت زیادی به طول نیانجامید و پاتریس دسیلت پس از دومین جدایی از کمپانی یوبی‌سافت، از این کمپانی ۴۰۰ هزار دلار غرامت و حقوق مادی و معنوی 1666Amesterdam را طلب کرد. این دعوای حقوقی نهایتا امسال به توافق ختم شد و حقوق مادی و معنوی 1666Amesterdam در اختیار پاتریس دسیلت قرار گرفت.

پیش از این نیز بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به عنوان اولین بازی استودیو پنش دیجیتال گیمز در سبک سوم شخص و با محوریت بقا معرفی شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده