// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

استودیو سازنده Burnout Paradise خبر از لغو شدن بازی ورزشی خود داد

طی نمایشگاه E3 2014 و کنفرانس خبری الکترونیک آرتز استدیو کرایتریون اعلام کرد که در حال ساخت یک IP جدید در سبک ورزشی است. اما پس از ۲ سال این استودیو خبر از لغو شدن بازی داده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو کرایتریون تقریبا دو سال پیش خبر از ساخت یک بازی ورزشی داد و اعلام کرد در کنار همکاری در ساخت سری بازی‌های Star Wars، پروژه ساخت این بازی را نیز با همکاری الکترونیک آرتز پیش خواهد برد. حال پس از ۲ سال الکترونیک آرتز اعلام کرده که این پروژه لغو شده و کرایتریون باید تمرکز خود را بر روی ساخت و پشتیبانی از سری بازی‌های جنگ‌ ستارگان بگذارد.

مقاله مرتبط

نماینده الکترنیک آرتز در این باره می‌گوید:

کرایتریون قرار بود یک IP جدید ورزشی بسازد که دیگر ساخت آن لغو شده است، ولی این استودیو هنوز هم در حال کار بر روی IP‌های جدید و خلق ایده‌های تازه  با الکترونیک آرتز است و از طرفی همکاری آن‌ها با سایر استدیوهای الکترونیک آرتز [از جمله سازندگان بازی‌های Star Wars] ادامه دارد.

Steep

البته برای هواداران بازی‌های ورزشی خبر لغو شدن این بازی خیلی هم نگران کننده نیست زیرا شرکت یوبیسافت طی کنفرانس خبری خود بازی Steep را رونمایی کرد . بازی که طی نمایشی خود نشان داد پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک بازی ورزشی پرمخاطب را دارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده