نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

صدا پیشه اصلی دارت ویدر در Rogue One حضور خواهد داشت

چندی پیش بود که مطلع شدیم دارت ویدر، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی تاریخ سینما، در فیلم فرعی این مجموعه با نام روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) حضور خواهد داشت و امروز مشخص شد که صداپیشه اصلی این شخصیت، در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story، فیلمی فرعی از دنیای فوق‌العاده محبوب جنگ ستارگان است که زمستان سال جاری میلادی روانه سینماهای سراسر دنیا خواهد شد. چندی پیش بود که مطلع شدیم Darth Vader، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی تاریخ سینما و  دنیای Star Wars، در این فیلم حضور خواهد داشت. امروز کتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی داشت، اعلام کرد ارل جونز، صداپیشه‌ای که صداپیشگی این شخصیت را در فیلم‌های قبلی این مجموعه بر عهده داشته، برای ایفای نقش در روگ وان نیز برخواهد گشت. جونز در حال حاضر ۸۵ سال سن دارد.

با این حال دیوید پروز، شخصی که درفیلم‌های قبلی این مجموعه درون لباس ویدر قرار گرفته بود و در حال حاضر ۸۰ سال سن دارد، در این فیلم حضور نخواهد داشت و به جای وی، اشخاصی با فیزیکی نزدیک به وی درون لباس دارت ویدر در فیلم روگ وان قرار خواهند گرفت.

در حالیکه مشخص شده بن مندلسون در این فیلم نقش شخصیت منفی کرنیک را بر عهده خواهد داشت، برای بسیاری از طرفداران این سوال مطرح شده بود که ویدر چقدر در فیلم حضور دارد. کندی در این‌باره گفت:

,ویدر در فیلم حضور زیادی ندارد اما در یک لحظه بسیار مهم و استراتژیک، حضور پررنگ و مهمی در فیلم خواهد داشت.

داستان فیلم Rogue One، در فاصله زمانی بین قسمت‌های سوم و چهارم مجموعه جنگ ستارگان جریان دارد. در این زمان، ویدر هنوز به آن شخصیت فوق‌العاده ترسناک فیلم جنگ ستارگان: امیدی تازه (Star Wars: New Hope) تبدیل نشده است اما کماکان یکی از مامورین اصلی امپرور محسوب می‌شود و کسی دقیقا مقام او را نمی‌داند و ربل‌ها (شورشگران) از وجود این شخصیت بی‌اطلاع هستند.

از طرف دیگر چندی پیش مشخص شد که در فیلم، بین ویدر و کرنیک، اختلافاتی وجود دارد. کرنیک، که یک ماکیاولیست است، قصد دارد که با انجام دستورات امپراتور، ترفیع بگیرد و به شخصیت محبوب امپراتور تبدیل شود در حالیکه دارت ویدر، به هیچ‌وجه بر طبق قوانین وضع شده عمل نمی‌کند. کری هارت، رئیس بخش توسعه داستان لوکاس‌فیلم در اینباره گفت:

ویدر در ساختار نظامی امپراتوری حضور دارد اما اصلا بر طبق قوانین عمل نمی‌کند و به هیچ‌کس به جز امپراتور پالتاپاین حساب پس نمی‌دهد.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آذر ۹۵) در استرالیا و یک روز بعد یعنی ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده