// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تاکاشی ایزوکا ساخت بازی جدید از Sonic را تائید کرد

طبق اعلام تاکاشی ایزوکا در مصاحبه با فمیتسو، سونیک تیم (Sonic Team) در حال ساخت بازی جدیدی از مجموعه Sonic است. این بازی احتمالا در جریان جشن ۲۵ سالگی این مجموعه رونمایی خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تاکاشی ایزوکا، کارگردان بازی سونیک، در مصاحبه با فمیتسو که توسط Soah City، وب‌سایت طرفداران سونیک ترجمه شده مباحثی را پیرامون ساخت تاز‌ه‌ترین بازی از مجموعه Sonic مطرح کرده است:

ما در تیم سونیک در حال توسعه یک بازی کاملا جدید و همچنین ساخت یک فیلم کامل با همکاری سونی پیکچرز در کنار مجموعه انیمیشن سونیک بوم هستیم. مهمترین موضوع وجود این واقعیت نیست که این مجموعه برای ۲۵ سال به بقای خود ادامه داده بلکه تعداد بازی‌ است که ما تا کنون توسعه داده‌ایم. هدف ما ایجاد چیزی جدید و غلبه بر مشکلات پیش رو است.

new sonic game

سال ۲۰۱۶ مصادف است با بیست و پنجمین سالگرد Sonic the Hedgehog و سازندگان به همین مناسبت قصد معرفی یک بازی جدید در سری را دارند.

با توجه به اعلام قبلی این احتمال وجود دارد تا بازی جدید در جریان جشن سالگرد ۲۵ سالگی سونیک در شهر سان‌تیاگو، رویداد کمیک‌کان در تابستان سال جاری رونمایی شود؛ جایی که انتظار می‌رود تا اولین نگاه را به بازی آینده Sonic بی‌اندازیم.

طبق گفته‌ نماینده سگا برروی حساب‌کاربری رسمی Sonic the Hedgehog طرفداران باید «همگی به این جشن [پیش‌روی سونیک] بیایند» زیرا سگا قصد «اعلان بسیار ویژه‌ای» را دارد. این اکانت اخیرا با طعنه پیام و تصویر زیر را از طریق توئیتر برای حساب توئیتر Mighty No. 9، بازی جدید اینتی کریتس ارسال کرده بود که نقد‌های ضعیفی را دریافت کرده است.

سونیک sonic hedgehog تبریک برای عرضه Mighty No 9! بهتر از هیچ‌ چیز است!

با توجه به نتایج ضعیف چند بازی اخیر مجموعه Sonic، انتظارات طرفداران از بازی جدید روز به روز با انتشار اخبار جدید در حال افزایش است. امیدواریم این بازی بتواند بعد از مدت‌ها انتظارات طرفداران را برطرف کند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده