// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۷

بخش چندنفره بازی Devil’s Third از دی ماه امسال غیرفعال خواهد شد

به تازگی اعلام شده است که بخش چندنفره بازی Devil’s Third بر روی پلتفرم WiiU، از ۹ دی امسال غیر قابل دسترس خواهد بود. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

در حالی که ممکن است بسیاری از افراد از وجود بازی با نام Devil’s Third خبر نداشته باشند، با این حال همان دسته از گیمرانی که این بازی را خریداری کرده‌اند به این موضوع توجه داشته باشند که تا مدتی دیگر بخش چندنفره این بازی از دسترس خارج خواهد شد. طبق خبرهای رسمی منتشر شده اعلام شده است که سرور بخش چندنفره این بازی در تاریخ ۲۹ دسامبر (۹ دی) از دسترس تمامی افرادی که این بازی را برای کنسول Wii U خریداری کرده‌اند خارج خواهد شد.

در ادامه اعلام شده  که پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی که با عنوان تخم‌مرغ طلایی (Golden Egg) شناخته می‌شود نیز دچار تخفیف شده است. البته طبق صحبت‌های رسمی نینتندو بخش تک‌نفره این بازی همچنان به صورت عادی کار خواهد کرد.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای تنها موردی نیست که دچار تخفیف شده و قیمت رسمی بازی نیز از۵۹.۹۹ دلار به ۲۹.۹۹ دلار کاهش پیدا کرده که این تخفیف از همین امروز آغاز شده است. البته فعلا بخش چندنفره این بازی برای نسخه رایانه شخصی منتشر نشده است و با توجه به اخبار بعید می‌دانم که چنین موردی رنگ حقیقت به خود بگیرد.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده