// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

Tekken 7 ممکن است از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی کند

قابلیت بازی بین پلتفرمی  یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که برای یک بازی دارای بخش چندنفره در نظر گرفته‌ می‌شود. حال استودیو باندای نامکو اعلام کرده که بازی Tekken 7 ممکن است از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی کند. با زومجی همراه باشید.

اینکه احتمال دارد کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بتوانند به صورت بین پلتفرمی بازی‌های مشترک را انجام دهند واقعا خبر خوبی بود. با این‌که سونی واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان نداد ولی کاربرها سوالاتی زیادی حول این‌که آیا در آینده اثری که از این قابلیت پشتیبانی می‌شود یا نه مطرح کردند.

یکی از بازی‌هایی که کاربرها در مورد این موضوع از سازنده سوالاتی پرسیده بودند Tekken 7 بود که آیا این بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی  بین رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌کند یا نه. حال باندای نامکو، سازنده بازی، به این سوالات جواب داده است:

تکنولوژی آن‌قدر پیچیده نیست که نتوانیم این قابلیت را برای Tekken 7 بوجود آوریم. دلیل استفاده کردن یا نکردن بیشتر مربوط به سیاست‌های یک استودیو می‌شود زیرا شما به راحتی می‌توانید از هر پلتفرم برای بازی کردن استفاده کنید. برای مثال پلتفرم رایانه‌های شخصی که دست کاربر را برای انجام کارهای زیادی نظیر استفاده از کدتقلب باز می‌گذارد. قطعا نمی‌گوییم کاربرها از کد تقلب استفاده می‌کنند ولی بازی کردن کاربری از طریق رایانه‌شخصی به یک کاربر استفاده کننده از کنسول می‌تواند باعث ایجاد ناعدالتی شود. البته راه‌هایی هم برای مقابله با این مشکلات وجود دارد. با این‌حال ما سعی داریم تا به مخاطبین خود توجه کنیم و یک جامعه بزرگ از بازیکنان بوجود آوریم. اینکه آن‌ها از ما و بازیمان چه انتظاراتی دارند مهم‌ترین فاکتور برایمان است و در صورت امکان از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی خواهیم کرد.

بنظر می‌رسد مشکلات بزرگتری در کنار هماهنگ کردن سه پلتفرم برای بازی‌کردن وجود دارد. شما کاربران چه‌نظری دارید؟ آیا قابلیت بازی بین پلتفرمی  بین کاربران کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی برای Tekken 7 درنظر گرفته می‌شود؟

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده