نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بتسدا: گرافیک نسخه ریمستر بازی Skyrim تا حد ممکن ارتقا یافته است

پیت هاینس، مدیر بازاریابی بتسدا، اعلام کرده که گرافیک و جلوه‌های بصری نسخه ریمستر شده بازی The Elder Scrolls V: Skyrim تا حد ممکن ارتقا یافته است. با زومجی همراه باشید.

خبر معرفی نسخه ریمستر بازی Skyrim در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2016، یکی از بهترین خبر‌های چند وقت اخیر برای طرفداران این سری و بازی‌های نقش‌آفرینی بود. این نسخه که برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، بهبود‌های زیادی نسبت به نسخه اصلی داشته و دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی که تا به امروز شانس تجربه آن را نداشتند، قطعا از تجربه بازی لذت خواهند برد. حال پیت هاینس، مدیر بازاریابی Bethesda، اعلام کرده هدف آن‌ها در ساخت این ریمستر، نزدیک کردن جلوه‌های بصری و عملکرد بازی به یک «بازی نسل هشتمی واقعی» است.

هاینس در این مورد گفت:

هنوز در مورد اینکه دقیقا چه تغییراتی برای بهبود نسخه ریمستر Skyrim اعمال خواهیم کرد، به یک جمع‌بندی نرسیده‌ایم. ولی چیزی که مشخص است، این است که ما همه تلاش خود را برای نزدیک‌تر کردن بازی به یک اثر نسل هشتمی واقعی انجام خواهیم داد. به همین دلیل هم از اعمال بهبود‌ها در عملکرد، جلوه‌های بصری و افکت‌های تصویری دریغ نخواهیم کرد.

بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که در نسخه ریمستر اسکایریم شاهد فیلتر‌های تصویری جدیدی مثل God-Ray که باعث بهبود نورپردازی و تلالو نور خورشید می‌شود و همچنین تکنیک‌های سایه‌زنی و جلوه‌های بصری بهتر برف خواهیم بود. همچنین نسخه‌های کنسول این بازی هم مانند Fallout 4، از ماد‌ها پشتیبانی خواهند کرد. همچنین افرادی که نسخه Legendary Edition یا تمامی DLC‌های بازی را بر روی پی‌سی خریداری کرده‌اند، در هنگام عرضه بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، می‌توانند به صورت رایگان نسخه ریمستر بازی را دریافت کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده