نویسنده: میثم علی حسنی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۳

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: تیم TNC راهی سیاتل خواهد شد

با پایان مرحله گروهی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 در مناطق آسیای شرقی تکلیف اولین تیم صعود کننده مشخص شد. با زومجی و بررسی نتایج این تورنمنت همراه باشید.

در منطقه آسیای شرقی اولین شگفتی مسابقات The International 6 را شاهد بودیم. در این ناحیه ۱۰ تیم برای کسب ۲ سهمیه به سختی تلاش کردند و در حالی که بیشتر نظر‌سنجی‌ها خبر از  شانس بالاتر Fnatic برای کسب اولین سهمیه داشت؛ شاهد صعود تیم TNC به عنوان سر گروه این ناحیه بودیم. این مسئله زمانی جالب می‌شود که نگاهی به مسیر صعود تیم TNC به این مسابقات داشته باشیم چرا که آن‌ها با مشقت بسیار و به عنوان دومین تیم از مرحله ماقبل مقدماتی خود را به مرحله انتخابی رساندند و در ترکیب آن‌ها کمتر از یک ماه پیش شاهد یک تغییر بوده‌ایم. در ادامه به بررسی جدول این ناحیه خواهیم پرداخت:

The-International-SEA-Group-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgهمانگونه که مشاهده می‌کنید رقابت‌ها و نتایج آن در این ناحیه بسیار نزدیک بود و حتی یک برد سرنوشت حضور یا خداحافظی از این تورنمت را برای تیم‌ها مشخص می‌کرد و بدون شک عدم صعود Mineski به مرحله بعد یکی از نکات جالب جدول مرحله گروهی بود. سه تیم Fnatic ،XCTN و TNC از نظر تعداد برد و باخت با هم برابر شدند و با توجه به اینکه تیم اول مرحله گروهی مستقیم به مسابقات TI6 صعود می‌کند باید بین این سه تیم یک جدول Tiebreakers برگزار می‌شد که نتایج زیر بعد از برگزاری مسابقات آن به دست آمد:

The-International-SEA-Tiebreakers-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgبا توجه به این نتایج TNC مستقیما راهی کشور آمریکا خواهد شد: اما سهمیه دوم و Wild Card این منطقه باید در مرحله حذفی و از بین تیم‌های دوم تا پنجم مرحله گروهی مشخص شود. جدول این مرحله نیز به شکل زیر است:

The-International-SEA-playoff-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomg مرحله مقدماتی The International 6 از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ ژوئن (۵ تا ۹ تیر) کار خود را آغاز کرده است.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده