// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

تصاویر جدیدی از بازی Conan Exile منتشر شد

استودیو فان‌کام (Funcom) با انتشار چندین اسکرین‌شات از جدیدترین بازی سری Conan  یعنی Conan Exiles ،خبر از تاخیر در ارائه نسخه دسترسی پیش از موعد این بازی داد. با زومجی همراه باشید.

بازی Conan Exiles که اولین بازی از سه‌گانه Conan ، محصول مشترک استودیو فان‌کام و کانن پراپرتیز محسوب می‌شود، چندین ماه پیش معرفی و در حدود دو هفته پیش اولین تریلر گیم‌پلی این بازی منتشر شد. حال استودیو فان‌کام با انتشار تصاویر با رزولوشن 1080p، اعلام کرد که نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Conan Exiles به سال آینده میلادی موکول شده است.

استودیو فان‌کام پیش از این اعلام کرده بود که نسخه دسترسی پیش از موعد Conan Exiles در ماه سپتامبر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اما این استودیو با هدف استفاده از سرمایه دریافت شده و بهبود بخشیدن جلوه‌های بصری «هایبوریا» این تاریخ را چهار ماه به تعویق انداخته است. جوئل بایلوس، کارگردان خلاقیت Conan Exiles در این باره می‌گوید:

از روزهای آغازین سال جاری، ما ساخت اولین بازی استودیو فان‌کام پس از بازی Age of Conan محصول سال ۲۰۰۸ را آغاز کردیم. در ابتدای امر ما نسبت به بازگشت به جهان «کانن» نگران بودیم، زیرا که بازی Age of Conan با تمام کاستی‌ها، ماهیت وجودی The Hyborian Age را به زیبایی هرچه تمام‌تر ارائه داده بود. اما در عین حال برای ساخت این بازی هیجان‌زده بودیم زیرا که جهان «کانن» پتانسیل لازم برای روایت ماجراجویی‌های بیشتر و بهتر را دارد.

Conan Exiles برای ما یک بازی متفاوت است و از مراحل اولیه ساخت علاوه بر داشتن گوشه چشمی به مکانیک‌های تکمیل‌کننده سبک جهان آزاد با محوریت بقا، تمام توان خود را به کار بستیم تا سبک و سیاق جهان «کانن» را حفظ کنیم.

زمانی که این سفر را آغاز کردیم، تصمیم گرفتیم که بازیکنان را دعوت کرده نسخه دسترسی پیش از موعد را در ماه سپتامبر ارائه دهیم. پس از آن نیز پای صحبت‌های طرفداران نشسته و در قبال آینده بازی به آن‌ها حق رای بدهیم. این تصمیم همچنان پابرجا است اما شرایط ما تغییر کرده است.

در حدود دو هفته پیش اعلام کردیم که نسخه دسترسی پیش از موعد Conan Exiles در سپتامبر امسال ارائه می‌شود. از آن زمان ما با دقت براساس زمان‌بندی جلو رفته و تمامی بازخوردها و انتظارات رسانه‌ها و طرفداران را بررسی کردیم. اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که پیش از ارائه نسخه دسترسی پیش از موعد زمان بیشتری را باید صرف خلق جلوه‌های بصری «هایبوریا» کنیم. اخیرا بودجه اضافه‌ای دریافت کرده‌ایم که نتیجه آن بهبود وضعیت مالی استودیو نسبت به چند هفته قبل است. بر این اساس تصمیم گرفتیم که برای بهره‌گیری از موقعیت ایجاد شده، ارائه نسخه دسترسی پیش از موعد را به ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ موکول کنیم. به واسطه زمان بیشتری که برای ساخت در اختیار ما قرار گرفته، باور داریم که بازی بهتری را ارائه خواهیم داد.

با بررسی نسخه‌های دسترسی پیش از موعد متوجه شدیم که این نسخه‌ها در دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: ۱) نسخه‌ پر از اشکلات فنی، پر از باگ و تکمیل نشده و ۲) نسخه پایدار، دارای عناصر بدون اشکال و ارتباط نزدیک تیم سازنده با جامعه بازیکنان در جهت ارائه بازی درخور طرفداران. هدف ارائه نسخه دسترسی پیش از موعد با ویژگی‌های دسته دوم و تجربه‌ای تکرارنشدنی از سری «کانن» است.

تصاویر جدید بازی Conan Exiles را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

منبع: Dual Shockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده