نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۶

بررسی ویدیویی بازی Mirror's Edge Catalyst

 بازی Mirror's Edge Catalyst هشت سال بعد از عرضه‌ی قسمت اول آن منتشر شد و با این که طرفداران آن امید زیادی به بازگشت «فیت» داشتند، نسخه‌ی جدید بازی را نمی‌توان پیشرفت بزرگی به شمار آورد. با بررسی ویدیویی Mirror's Edge Catalyst همراه زومجی باشید.

Mirror's Edge از آن دسته بازی‌هایی بود که بازخوردهای ضد و نقیضی دریافت کرد و با وجود اینکه ایده‌ی پارکور اول شخص و گیم‌پلی نوآورانه‌ی آن تحسین منتقدین و طرفداران بازی را به همراه داشت، مشکلاتی هم از لحاظ فنی در بازی دیده می‌شد که آن را از تبدیل شدن به یکی از نام‌های ماندگار اکشن ماجراجویی ناکام گذاشت. اعلام خبر ساخت قسمت جدید این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم، خبر بسیار شیرینی برای طرفداران سرسخت بازی بود. استودیوی دایس (ِDice) تصمیم به بازگرداندن فیت و «شهر شیشه‌ای» گرفته بود و این بار، همه امیدوار بودیم که با یک بازی بی‌نقص طرف باشیم.

اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار داشتیم و کاتالیست، غیر از جهان‌باز شدن تغییر چندانی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود نکرده است. شاید سازنده‌ها بیشتر وقت خود را روی ساخت Star Wars Battlefront و بتلفیلد 1 گذاشته بودند و Mirror's Edge Catalyst به یک پروژه‌ی جانبی برای آن‌ها تبدیل شد. در هر صورت به هیچ وجه با یک بازی ضعیف و بی‌ارزش طرف نیستیم و پارکور همیشه هیجان‌انگیز خواهد بود، اما الکترونیک آرتز می‌توانست اثری باکیفیت‌تر و خوش‌ساخت‌تر روانه‌ی بازار کند. برای آگاهی از تمام جنبه‌های بازی، بررسی ویدیویی Mirror's Edge Catalyst را از دست ندهید.

دانلود با رزولوشن SD360p | دانلود با رزولوشن HD720p

تهیه شده در زومجی

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده