نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

کپکام دلیل استفاده از کلمه Biohazard در نام Resident Evil 7 را توضیح داد

کپکام (Capcom) در خصوص استفاده از کلمه Biohazard در نام Resident Evil 7 توضیح داده است. این بازی پیشتر در ژاپن صرفاً با نام Biohazard شناخته می‌شد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

از زمان آغاز سری Resident Evil این مجموعه در ژاپن با عنوان Biohazard  و در غرب با نام Resident Evil شناخته می‌شد، اما نام‌های منطقه‌ای آخرین بازی ساخته شده در این سری با یکدیگر ترکیب شده‌اند. این انتخاب عجیب به نظر می‌رسد، اما اکنون کپکام دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را بیان کرده است. ماساچیکا کاواتا، تولید کننده‌ی بازی، به وب سایت کپکام-یونیتی گفته است:

Resident-Evil-7-Biohazard-1

به وضوح می‌توان گفت که قصد ما این بوده است که هر دو نامی را که در اختیار داشتیم با یکدیگر ترکیب کنیم. همچنانکه طرفداران می‌دانند، این بازی از زمان پیدایشش در ژاپن با نام Biohazard شناخته می‌شد و در غرب نیز آن را با نام Resident Evil می‌شناختند. ما اکنون واقعاً نیاز داریم که نام تأثیر گذار و بزرگ بازی [در هر دو جا] یکی باشد و فقط به سمت یک آینده حرکت بکند. برای انجام این کار، ما هر دو اسم را به صورت Resident Evil 7: Biohazard در یک عنوان بکار بردیم. در ژاپن این اسم برعکس شده است یعنی «Biohazard 7: Resident Evil».

وی در خصوص جهت گیری بازی جدید و اینکه دموی ارائه شده بخشی از بازی  نیست، بلکه نمایش دهنده‌ی کلی چیزی است که می‌توانیم از بازی انتظار داشته باشیم، صحبت کرده است:

در تاریخ ۲۰ ساله‌ی Resident Evil، شما می‌دانید که پایه‌های کلیدی بازی ترس و وحشت، گشتن در محیط، حل کردن معما، مدیریت منابع و مبارزه علیه دشمنان است. تمام اینها در بازی وجود دارند، اما ما می‌خواستیم که در ابتدا فقط با دو المان اول یعنی ترس و جستجو در محیط، آغاز کنیم و به شما اجازه دهیم تا از نزدیک این دو عنصر کلیدی را تجربه کنید. اگر شما فکر می‌کنید که چون دیگر المان‌ها در این دمو حضور ندارند، پس در بازی اصلی هم نخواهند بود، بدانید که چنین چیزی موضوعیت ندارد. تمرکز اصلی ما در این دمو روی پیغام ترسناکی است که با این دمو به خانه‌ها خواهد رفت.

بازی Resident Evil 7: Biohazard برای عرضه در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در نظر گرفته شده است.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده