نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

آهنگ ساز بازی Ninja Gaiden به ساخته شدن محصول جدیدی از این سری اشاره کرد

کیجی یاماگیشی (Keiji Yamagishi)، آهنگ‌ساز بازی Ninja Gaiden، طی توییتی از وجود پروژه‌ی جدیدی خبر داده که با سری Ninja Gaiden مرتبط است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کیجی یاماگیشی، کسی که برای بازی‌های کلاسیکی از جمله نسخه‌ی اول Ninja Gaiden آهنگ‌سازی کرده است، اخیراً در توییتر مطلبی را مطرح کرده که ظاهرا به ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی نینجایی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و تیم نینجا اشاره دارد. وی نوشت:

با خوشحالی اعلام می‌کنم که سرگرم کار بر روی یک پروژه‌ی جدید هستم که به Ninja Gaiden مرتبط می‌شود. در [ماه] جولای خواهم توانست جزئیات بیشتری را [با شما] به اشتراک بگذارم.

از آنجا که یاماگیشی به‌جای استفاده کردن از کلمه‌ی «بازی» واژه‌ی «پروژه» را به کار گرفته، هنوز نمی‌توانیم با صراحت چیزی بگوییم؛ ولی امیدواریم که خبری درباره‌ی ساخته شدن Ninja Gaiden 4 به گوش‌مان برسد. البته با توجه به اینکه چیزی به آغاز ماه جولای نمانده، به نظر می‌رسد که برای سر درآوردن از جزئیات پروژه لازم نیست زیاد منتظر بمانیم.

رویداد کامیک کان سن‌دیه‌گو که یکی از بزرگ‌ترین مراسم فیلم‌ها و بازی‌های مربوط به کمیک است، ماه آینده برگزار شد که می‌تواند زمان مناسبی برای اعلام این پروژه باشد. اگر خبری از نسخه‌ی جدید بازی Ninja Gaiden در کار نباشد، می‌توانیم حتی منتظر یک انیمیشن سینمایی از این سری باشیم.

آخرین نسخه‌ی Ninja Gaiden در سال ۲۰۱۲ عرضه شد که بازخوردهای ضد نقیضی دریافت کرد و طرفداران این مجموعه بیش از هرچیزی منتظر دیدن چهارمین نسخه از این بازی هستند.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده