نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

دیجیتال فاندری: بازی Battlefield 1 احتمالا از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد

بازی Battlefield 1 قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است. جان لینمان از دیجیتال‌فاندری به تازگی در پستی جدید در حساب توییترش پس از تجربه‌ی Battlefield 1 نوشت این بازی احتمالا از دایرکت‌ایکس‌12 پشتیبانی می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال Battlefield 1 است که با نمایش فوق‌العاده‌ی خود در نمایشگاه E3 امسال، طرفداران بیشتری را تشنه‌ی تجربه‌ی این بازی کرد. یکی از تازه‌ترین حرف‌هایی که پیرامون این بازی شنیده می‌شود مربوط به جان لینمان، نویسنده و تولید کننده‌ی محتوای ویدئویی در دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، است. لینمان و چند شرکت‌کننده‌ای که در مراسم رونمایی از بازی Battlefield 1 در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2016 شرکت کرده بودند، فرصت کوتاهی یافتند تا کمی به تجربه‌ی بخش چند نفره‌ی بازی بپردازند.

لینمان در حساب کاربری توییترش در پاسخ به یکی از طرفداران مبنی بر اینکه سال گذشته بازی Star Wars Battlefront از دایرکت ایکس 11 فقط پشتیبانی می‌کرد و آیا Battlefield 1 هم اینگونه است نوشت:

به نظر می‌رسد که این بازی از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند.

همچنین از نسخه‌ی آلفای محدودی که لینمان و شرکت‌کنندگان دیگر آن را تست کردند یک تصویر هم منتشر شده است که صفحه‌ی مربوط به انتخاب نیرو در بازی را نشان می‌دهد. بعلاوه اگر از طرفداران نسخه‌های پیشین بازی‌های Battlefield باشید باید بدانید که در این نسخه هم رسم همیشگی مجموعه حفظ شده و شما در تیم‌هایی به اسم Alpha، Bravo، Charlie و Delta قرار می‌گیرید.

صفحه‌ی مربوط به انتخاب نیرو در بازی Battlefield 1 صفحه‌ی مربوط به انتخاب نیرو در بازی Battlefield 1

پیش از این جزئیاتی از نقشه‌های این بازی مشخص شده بود که نبرد فرانسه را هم شامل می‌شود. شما همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را هم تماشا کنید. این را هم اضافه کنیم اولین محتوای اضافی‌ای که برای این بازی عرضه شود ابتدا در اختیار کاربران ایکس‌باکس‌وان خواهد بود. بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده